Niqābninja Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Sheldon er hysterisk, ja. Jeg syns serien har tatt seg opp. Jeg har i hvert fall gått fra å sitte og trekke på smilebåndet til å le høyt for meg selv. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 ganske bra episode 5. særlig scenen på bil test stedet. sheldon genial som vanlig ! ! tobn Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 uff. Det er noen skremmende likheter mellom enkelte episoder i den serien og selvopplevde ting gitt. Morsom episode forsåvidt. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Den siste episoden var ganske middelmådig spør du meg, men jeg lo jo ved ett par annledninger. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Begynte å se for en uke siden og er straks up-to-date. Helt rå serie, definitivt den morsomste serien jeg noensinne har sett! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Sjeldan eg ler så mykje som eg har gjort av denne serien. Håpar den får ei framtid og klarer å kome med noko nytt. Har sett sesong 1 og 2-3 episodar av sesong 2, så langt har det vore genialt, trur faktisk eg aldri har hatt det så moro som med denne serien. Edit: Må bestille DVD-en ASAP. Endret 18. november 2008 av Zeph Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Haha fikk alle med seg "brevet" på slutten av denne episoden? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Dr. Sheldon Cooper ftw Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Herlig nevrotiske trekk Lenke til kommentar
zennox Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Når kommer neste ep? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Når kommer neste ep? 1uke... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det går kvar mandag på CBS. 8-tida i USA. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Skulle det ikke komme en ny en igår/dag? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Noen mandager det ikke kommer, og ifølge MyEpisodes.com er dette en av de (: Går vel ut pga noe random. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg har sett to episoder. Den ene var sinnsykt morsom. Den andre var ikke morsom i det hele tatt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Eg har sett alt og endå til gode å sjå ein episode som ikkje er morosam i det heile tatt. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Yes, enig med Zeph over her. Helt rå serie! Episode 9 sesong 2 var helt knall. Litt synd at neste er forsinket, men men! Lenke til kommentar
zennox Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Faen da! Jeg som hadde gleda meg som en <-insert metaphor here>! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg digger The Big Bang Theory! Nerdehumor er noe av det morsomste jeg vet. Wolowitz og Sheldon rocker! Lenke til kommentar
Alexen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Har fulgt med denne serien fra begynnelsen og det er en knallbra serie. Er litt bekymret for at det ganske fort kan bli litt oppbrukt. De bør gjøre noe. Få inn litt flere karakterer kanskje. Synes de skulle fått indern til å kunne prate med jenter. Sjenk han full i hver episode hvis det trengs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå