Khaffner Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ikke spoil for mye, jeg ser den ikke før i kveld en gang! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ikke spoil for mye, jeg ser den ikke før i kveld en gang! Ikke sjekk denne tråden på tirsdager da.. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Har man ikke sett episoden, så holder man seg unna, så enkelt er det. Haha kveldens var skikkelig lættis, en av de bedre i denne sesongen. En del kule kommentarer, likte best "Hey, look, it's you!". Veldig bra også når Shelden hadde handlet inn jentevarer på forkant. He cracks me up! :!: 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Can I get you something? Perhaps a feminine hygiene product? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Genial episode! Tre/firkant scenen er noe av det beste TBBT har hatt på en stund, elsker hvordan Raj og Howard tok det. Dog er det slutt mellom sistnevnte og Bernadette, noe som er synd... jeg likte Bernadette sikkelig godt, og det kunne blitt en del bra scener ut av det. 1 Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Dog er det slutt mellom sistnevnte og Bernadette, noe som er synd... jeg likte Bernadette sikkelig godt, og det kunne blitt en del bra scener ut av det. Er ikke så sikker på om det er tilfelle... med tanke på situasjonen som Howard var i når han sa det, og hvis man ser på det faktum at hvis han har sjangs på kvinnfolk så er det lite som stopper han, så kan det ha vært en liten hvit løgn... 1 Lenke til kommentar
FatXander Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Å.. digget scenen der Raj får Leonard og Howard ut på gangen, lukker døren, snur seg og sire "So, you haven't pent your rent this month!" ÅÅåååå!!! Den var GENIAL!! =P Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JAAA! Men nei, det var en god episode denne uken, uten tvil. Og det hjelper å ha to på to uker igjen, det var en fin overraskelse. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 det glemte jeg... blir en trist 17. Mai i år da Eksamensforbredelser på tirsdag... blir fint med TBBT å trøste seg med da Lenke til kommentar
FatXander Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hehe, ja nettopp!! Kommer jo an på hvor lenge en evt er oppe på 17 mai.. Pleier å legges ut i 3-4 tida om jeg ikke tar helt feil... Å, utrolig bra med to episoder på to uker igjen ja!! Sånne småting som gjør eksamensperioden litt lysere.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Noen som vet om det blir en fjerde sesong? Og i såfall når den kommer? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Sesongpremieren har blitt sendt mandag (natt til tirsdag norsk tid) i uke 39 for alle de 3 forrige sesongene, så du kan regne med at den blir sendt da (eller ca. da ihvertfall) i år også. Det vil si 27. september (natt til 28. norsk tid). Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 September? Litt kjipt... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Både pause fra TBBT og The Office! Dette blir grusomt... Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) nå har jeg tatt igjen TBBT på ca. to uker må si det er en genial serie! ler meg skakk nesten hver episode! Endret 14. mai 2010 av CThomassen Lenke til kommentar
FatXander Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 TBBT er og blir GENIAL!!! Vet ikke hva jeg skal gjøre hele sommeren uten dem.. Får vel se sesongene en gang til! Hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå