d4fF Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Herregud. Nylig sett gjennom alt som er kommet. Er blitt helt forelsket i serien. Hehe.. samme her.. har sett et par episoder random avogtil når jeg har skrudd på tv'n... men aldri blitt hekta. Slik var det helt til jeg plutselig en helg bestemte meg for å laste ned alt som var... Det ble en lang helg... men morro. Er jo knall denne serien! Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Så absolutt. Er på min andre gjennomgang nå. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Noen som vet om det er bekreftet en ny sesong? Sesong 3 har tapt seg kraftig i forhold til de to andre, så jeg er litt i tvil om de går for en til eller ikke. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 "In March 2009, it was reported that The Big Bang Theory had been renewed for a third and fourth season by CBS." Wikipedia Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 De må jo lage en fjerde sesong! @SPRCO: Tapt seg veldig? Syntes sesong tre er helt knall, jeg. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 uansett så er det eit av dei meste sette tv programmet i statene kvar uke so det blir nok sesong 4 garantert, og som trygveaa sier er det viss allerede renewed, Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 *Mine innlegg* Gleder meg nå til i morgen, har ikke sett det på en stund Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 "Sometimes your lack of social skills amazes me" Lenke til kommentar
Special P Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Bra episode. Sheldon var som vanlig epic. Lurer på om det blir noe mellom han og Penny. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Bra episode. Sheldon var som vanlig epic. Lurer på om det blir noe mellom han og Penny. Han oppførste seg mer som sønnen hennes… Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Var vel det de prøvde på også Likte godt hvordan Sheldon måtte snike seg unna, var ganske morsomt. Dabba litt av når Penny og Lenoard begynte å kragle over Sheldon. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Bra episode i dag, og jeg likte slutten ganske godt. Hele opplegget med Sheldon som barn var underholdende. Raj var litt creepy i denne episoden, men mye av det han "fant" var ganske spesielle saker. Lurer på hva som skjer med Penny og Leonard nå... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Penny og Leonard må bare gå i oppløsning snart... Sheldon og Penny hadde vært mye bedre, men best som var i ses 1 IMO Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 liker utviklingen Sheldon viser.. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hvilken episode/sesong er det snakk om nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå