Chicharito Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Synes den siste episoden var skuffende. Samme her. Når jeg så introen tenkte jeg att dette har jeg sett før Nå kommer de sikkert til å avslutte sessongen med en cliffhanger mellom Penny og Lenoard eller at det blir slutt mellom de. Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Er det sånn at sesong tre har like mange episoder som sesong to? Altså 22 episoder. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ser ikke slik ut, er listet opp med 20 hos IMDB, og når det gjelder slike ting har jeg tro på dem. Neste episode er sesongavslutning og sikkert derfor så lenge til. Enig at det blir nok en cliffhanger mellom Leo og Penny, men jeg syns det så ganske over ut. Om ikke gutta vil hjelpe da.... Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Går det an å håpe på hevnaksjon mot wheaton i regi av Sheldon? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Går det an å håpe på hevnaksjon mot wheaton i regi av Sheldon? Håper det kommer, men eg trur ikkje det kommer før eventuelt neste sesong. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Tv sesongen(vinter elns) slutter vist i mai i usa, så episodene må vare til da før et annet show kan overta. Derfor sender de reruns de neste ukene Sikker på dette? Et program må da kunne slutte når det selv føler for det? Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ser ikke slik ut, er listet opp med 20 hos IMDB, og når det gjelder slike ting har jeg tro på dem. Neste episode er sesongavslutning og sikkert derfor så lenge til. Enig at det blir nok en cliffhanger mellom Leo og Penny, men jeg syns det så ganske over ut. Om ikke gutta vil hjelpe da.... Men sjekke Wikipedia der står det at det er 22 episoder i sesong 3 :S Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Wiki er like mye brukerstyrt som IMDB, men ser at Wiki har brukt offisielle TBBT siden som kilde, så du har nok rett. Kryssjekket med tv.com og er 22 der også. Siste episode høres interessant ut btw Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Håper seriøst det blir helt slutt mellom Penny og Leonard. Har aldri likt Penny i noen stor grad. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Både Wikipedia og kilden Wikipedia oppgir sier 23 episoder (er bare lista med sesong 3 som mangler siste episoden). Etter min erfaring har Wikipedia mye oftere rett enn IMDb når det gjelder serieepisoder (antall og sendetid), og ca. like ofte rett som TV.com. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Håper seriøst det blir helt slutt mellom Penny og Leonard. Har aldri likt Penny i noen stor grad. whaaat? er du imot leonard's lykke? vil du at han skal lide? Penny and Leonard 4ever <3<3<3<3 (yaaay fjortiss style innlegg) (men særr Penny og Leonard hører sammen) Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 For all del, fint for den fiktive karakteren. Men det var morsomere når det ble vitsa om at hun var uoppnåelig. Ex'en hans var også diggere. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ex'en hans var også diggere. Oh no you didn't! Jeg syntes det er på tide at Leonard og Penny slår opp, syntes det hele har vært en pinlig affære. Kjipt at episodene kommer så sjeldent, men de skuffer i hvert fall ikke når de først kommer. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 sikkert blitt postet før men omg den scenen her drepte meg. http://www.youtube.com/watch?v=MgbdMgyKvWE Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Noen som vet om det går an å få kjøpt slike plastcover som gutta bruker til å oppbevare tegneserier i? Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Sjekk på comic.no og outland.no Endret 19. april 2010 av TobiasFunke Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 tror serien blir mer morsom med de 2 single igjen ja, dog de passer sammen, men Penny er ikke 100% klar enda. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Kan vel si meg enig her. En utvikling hadde vært å slå opp nå, få inn Bernadette (savner henne av en merkelig grunn), fått litt mer historie i serien og avslutte serien med dobbel bryllup (dere vet hvem jeg mener ) (når den tid kommer) Nei vent litt... Serieavslutningen må være med Sheldon; vinne Nobelprisen eller få en høy utmerkelse. Endret 19. april 2010 av Myst Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Håper på wheaton hevn som season cliffhanger. Tror desverre Penny \ Leaonard blir cliffhangeren Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 ugh, sååå lenge til neste ep. 14 dager (15) Sesong 4 er listet på imdb nå, men ingen datoer da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå