Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Bare to dager igjen da :)

Og ja, de spiller inn det meste av episodene før sesongstart. Noen serier spiller alt inn før de blir sendt, noen spiller inn halv-sesong og resten mens de første episodene blir sendt. Derfor er det dumt og synd at det blir pause mellom episodene når det egentlig ikke er grunn til det..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

imdb sier 12 ap. Så da finnes den andre steder 13...

gleder meg :)

Kommer ann på hvilken tidssone du bruker. Ny ep kommer den 12. i USA, men da er det den 13. her, som er det myepisodes mener.

Angående sendeskjema så er det veldig mye som påvirker det i usa, de sender som regel ting når de mener de tjener mest på det. Så mye tok pause for påske feks. Andre store events påvirker også, oscar, store fotball/baseball kamper å slikt. Og ikke minst flytter de rundt på ting for å passe med andre show, det er ganske vanlig feks å bruke et populært show som "oppvarmer" for et annet fordi det er enklere å dra med seg folk over til neste program. Komedier er vel også egentlig spessielt mye utsatt for å bli flyttet rundt, siden hver episode står ganske bra for seg selv. Mens spennings serier å slikt har en fordel av å gå hver uke siden man fort kan glemme viktige ting om det går for lang tid.

Lenke til kommentar

Føler at denne må foreviges!

(hvis noen vil bruke den som avatar, be my guest)

post-113720-1269531170,1417_thumb.jpg

klikk for å få riktig sideforhold

Smart hun der... :p

Edit: Så for øvrig sesong 3, episode 1 i dag og la merke til bøkene Sheldon og Leonard har i bokhyllen i stuen bak sofaen. Har de blitt nevnt noen gang? Mener det er DC Comics: Showcase Present-tegneseriene. Jeg klarer ikke se tittelen, men tipper det er Superman og Batman, blandt annet. :) (er man nerd, så... :p eller kanskje det er fordi jeg har dem selv.) ;)

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...