saladin waits for alice Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) teehee, artig episode "A neutron walks into the bar and asks how much for a drink" "for you, no charge" haha Endret 23. mars 2010 av amir90 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Fikk nesten lyst til å lære meg den sangen han dro på scenen. Men jeg gidder ikke pugge det periodiske system. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Spoiler, ikke trykk hvis du ikke har sett episoden: Get ready to see the dark side of the moon. And here's uranus! - Sheldon Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 teehee, artig episode "A neutron walks into the bar and asks how much for a drink" "for you, no charge" haha Høhø, måtte le av den jeg og Bra episode idag syntes jeg Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Gleder meg sånn til å komme hjem Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Haha, ganske gøy episode ja. Likte neutron-vitsen jeg og. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 "We are your C-men (sic)" Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Likte slutten på dagens episode godt. Alt de trengte for å fornye min tillit var å blande in alkoholen og kleinheten fra Paradise Hotel. Endret 23. mars 2010 av Stoop kid Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Omg, neste episode kommer ikke før 12. April Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Du må kødde. Dette begynner rett og slett å bli latterlig med pauser osv. Er jo nesten ikke gøy å se på episoder lenger for man tenker bare på hvor lenge det er før man ser en ny en igjen. Jeez. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Du må kødde. Dette begynner rett og slett å bli latterlig med pauser osv. Er jo nesten ikke gøy å se på episoder lenger for man tenker bare på hvor lenge det er før man ser en ny en igjen. Jeez. ja, min erfaring opp over åren er at det berre er eit program og stole på kvar veke, og det er 24. Har dei noken gang hatt pause? Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) For å være ærlig er jeg så jævlig møkk lei slike pauser. Er det noen som vet hvorfor de gjør slikt? Finnes det i det hele tatt èn eneste god grunn for å ikke bare sende episodene etter hverandre, evt ha pause rundt jul og nyttår? Nå som jeg har lettet litt på trykket må jeg si at dagens episode var veldig bra. Selv om alt fokuset er på Sheldon syntes jeg episoden var en opptur. Joda, Sheldon er morsom, men skulle ønske de kunne fokusere mer på de andre også. Tidligere var det fokus på dem som en gruppe, noe jeg savner. "C-men" og neutron-vitsen var utrolig morsomme. Når Sheldon går med på å drikke alkohol for å roe seg ned men ikke merker noe etter et glass og sier; "This alcohol is defective" lo hvertfall jeg av. Endret 23. mars 2010 av Bilael Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 haha, bra episode i dag er litt synd at det alltid går galt når Sheldon oppnår noe bra da Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Hysterisk morsom episode, får aldri nok av Sheldon, men det gjør meg ikke noe viss de fokuserer litt mer på de andre også. Pause igjen? Begynner å bli veldig slitsomt dette tullet, det har vel aldri vært slikt før. De kunne heller ventet en måned eller to ekstra før de sendte sesongen i stedet for disse teite pausene. C-men var episk :!: Endret 23. mars 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Jeg vet ikke hvorfor, men jeg venter på at Raj skal fortelle han er homofil/bifil Syns det blir hintet om ofte, men han får seg kvinnfolk på fylla Endret 23. mars 2010 av khaffner Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Ja Noiz, 24 er jo nesten den eneste serien som ikke tar slike jævla pauser. Eneste var jo at de tok "2-års pause" mellom s6 og s7, men akkurat det var litt spesielt pga. strike osv. Men nei, de tar ikke slike pauser og derfor er 24 så jævlig elsk. Og ja, Raj var jævlig morsom i dag når han skulle vise meditation til Sheldon! Raj: Meditation has actually helped me overcome my own fears. Sheldon: And yet you can't speak to women. Raj: True, but thanks to meditation I'm able to stay in the same room as them without urinating. :D Også når Sheldon sa "Sim City", hahahahah. Jeg lo som faen faktisk. Likte denne episoden veldig mye egentlig! UTROLIG fucked at det er en pause nå igjen. Endret 23. mars 2010 av tc47 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Så dere denne btw på slutten av episoden? Dette visste jeg ikke, ganske sykt om det har vært det for hver episode siden det har vært et par episoder hvor latteren er helt latterlig og er der selv om Sheldon bare bøyer seg 3-4 ganger på rad liksom. (Den episoden noen uker siden når noen kommenterte latteren her i tråden om dere husker det nå). Menmen, er ihvertfall bra å se dette. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Bare oppspinnn med publikum i studio. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Det kan godt hende at det er publikum i studio, men de er nesten nødt til å klippe til latteren til riktige scener for å få den effekten det hittil har hatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå