Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må kødde. Dette begynner rett og slett å bli latterlig med pauser osv. Er jo nesten ikke gøy å se på episoder lenger for man tenker bare på hvor lenge det er før man ser en ny en igjen. Jeez.

ja, min erfaring opp over åren er at det berre er eit program og stole på kvar veke, og det er 24. Har dei noken gang hatt pause?

Lenke til kommentar

For å være ærlig er jeg så jævlig møkk lei slike pauser. Er det noen som vet hvorfor de gjør slikt? Finnes det i det hele tatt èn eneste god grunn for å ikke bare sende episodene etter hverandre, evt ha pause rundt jul og nyttår?

Nå som jeg har lettet litt på trykket må jeg si at dagens episode var veldig bra. Selv om alt fokuset er på Sheldon syntes jeg episoden var en opptur. Joda, Sheldon er morsom, men skulle ønske de kunne fokusere mer på de andre også. Tidligere var det fokus på dem som en gruppe, noe jeg savner.

"C-men" og neutron-vitsen var utrolig morsomme.

Når Sheldon går med på å drikke alkohol for å roe seg ned men ikke merker noe etter et glass og sier; "This alcohol is defective" lo hvertfall jeg av.

Endret av Bilael
Lenke til kommentar

Hysterisk morsom episode, får aldri nok av Sheldon, men det gjør meg ikke noe viss de fokuserer litt mer på de andre også. Pause igjen? Begynner å bli veldig slitsomt dette tullet, det har vel aldri vært slikt før. De kunne heller ventet en måned eller to ekstra før de sendte sesongen i stedet for disse teite pausene.

C-men var episk :!:

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Ja Noiz, 24 er jo nesten den eneste serien som ikke tar slike jævla pauser. Eneste var jo at de tok "2-års pause" mellom s6 og s7, men akkurat det var litt spesielt pga. strike osv. Men nei, de tar ikke slike pauser og derfor er 24 så jævlig elsk. :love:

Og ja, Raj var jævlig morsom i dag når han skulle vise meditation til Sheldon! :D

Raj: Meditation has actually helped me overcome my own fears.

Sheldon: And yet you can't speak to women.

Raj: True, but thanks to meditation I'm able to stay in the same room as them without urinating.

:D :D

Også når Sheldon sa "Sim City", hahahahah. Jeg lo som faen faktisk.

Likte denne episoden veldig mye egentlig!

UTROLIG fucked at det er en pause nå igjen. :(

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Så dere denne btw på slutten av episoden? Dette visste jeg ikke, ganske sykt om det har vært det for hver episode siden det har vært et par episoder hvor latteren er helt latterlig og er der selv om Sheldon bare bøyer seg 3-4 ganger på rad liksom. (Den episoden noen uker siden når noen kommenterte latteren her i tråden om dere husker det nå). Menmen, er ihvertfall bra å se dette. :)

post-146243-1269382249,4965_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...