CypheroN Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Sheldon som Gollum var priceless. Good makeup. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 noen som har en oversikt over når nye episoder kommer ? Hver mandag i usa, kommer natt til tirsdag på TPB. Står på imdb.com og tv.com Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 noen som har en oversikt over når nye episoder kommer ? http://www.pogdesign.co.uk/cat/ Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 nye episoden var morsom den, likte spesielt at Sheldon fikk bank av Penny Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 nye episoden var morsom den, likte spesielt at Sheldon fikk bank av Penny Bra episode i dag, og den scenen ga meg lættis. Dog likte jeg forrige ukes bedre... Begynner forresten å bli en stund siden vi hørte/så noe om kjæresten til Howard. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Dagens episode var en av de beste jeg har sett denne sesongen, men jeg kan ikke si at jeg husker noen andre så godt.. hmm Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 noen som har en oversikt over når nye episoder kommer ? Registrer deg på myepisodes.com.Tar litt tid å registrere seriene du følger med på (hvertfall om du følger med på så mange som meg), men det gjør du bare en gang og det er veldig verd det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Enig, Junior. Kan ikke skjønne at folk likte episoden fra forrige uke spesielt mye, var så average. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Kan også anbefale myepisodes.com, genial side! Ganske bra episode i dag. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Haha, genial episode! Lo godt når Penny slo Sheldon. :!: Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Haha jeg og. Og spesielt den av Leonard var great: "I don't know what you guys did in the bathroom, but I am NOT cleaning that up!" Haha. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Syntes nesten ukens var dårlig. Endret 9. mars 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Var alt for mye fokus på 'åååh, se så nerde vi er'. ' Vi er patetiske nerder, se så patetiske, men søte vi er'. Blablabla. Altfor stereotypisk til at den falt i smak i mine øyne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 I følge myepisodes.com er det to episoder igjen. Den neste er 22.mars og den siste står det unknown på. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Myepisodes fyller på etterhver som de annonseres og ting blir relevant. Det vil alltid bare være to-tre episoder fremover i listene. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Siste episode er en av de beste denne sesongen synes jeg. Mye komiske scener. Så dog for meg at Peter Jackson ville besøke dem å hente ringen. Det ville vært morro. Når Sheldon vasket ringen, tittet i speilet og så ut som Gollum lo jeg godt. Morsom scene og bra jobbet av sminkøren. På tide at Sheldon fikk seg en på trynet, tør jeg påstå Jeg vil også anbefale myepisodes.com. Absolutt verdt å bruke. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Var alt for mye fokus på 'åååh, se så nerde vi er'. ' Vi er patetiske nerder, se så patetiske, men søte vi er'. Blablabla. Altfor stereotypisk til at den falt i smak i mine øyne. Nå i etterkant kan jeg egentlig si meg litt enig, men jeg irriterte meg ikke nevneverdig over det når jeg så episoden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå