Reeve Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Djees. Var jo veldig irriterende denne episoden. Jeg synes de drar det litt for langt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor artig twist på slitten Enig. Jeg likte serien godt i begynnelsen fordi da hadde den god humor. Denne episoden og kanskje de par siste episodene har vært veldig dårlige syntes jeg. 1 Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Nå synes jeg det kommer seg igjen. Den siste episoden var skikkelig bra Lenke til kommentar
Deadalus Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Har serien blitt fornyet til neste sesong ? Big bang theory FTW Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Nå synes jeg det kommer seg igjen. Den siste episoden var skikkelig bra Enig, jeg så episode 10, 11 og 12 i går Alle holdt høy kvalitet og lo mye 1 Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Nå synes jeg det kommer seg igjen. Den siste episoden var skikkelig bra Eneste en kan klage på er vel at det var litt vel mye pølse i denne episoden. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg synes det virka som et fett konsept, men jeg så første episode uten å le en eneste gang, så jeg gav opp. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 så akuratt de 2 første episodene og må si det var ekstrem morsomt! mye bedre enn jeg hadde forventa. Skal innrømme at jeg var veldig skeptisk til serien men ble hekta etter første episode Veldig morsomt! hehe genial serie (^^,) Lenke til kommentar
NewGUY Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Men man på passe på å se serien sammen med de rette folkene som også tar vitsene, satt og så en episode sammen med søstern, og ble litt flaut når hun bare satt og så rart på meg mens jeg lo. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 dagens episode var bra! alle prøver seg på Sheldon søster og tror at det er bare dem som skal ha noe å si. Og når dem først blir enige om hvem som skal få gå ut med Sheldon søster så vil hun selvsagt ikke gå ut med noen av dem Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hun ville jo gå ut med Raj. Men effekten på medisinen gikk ut rett før han skulle spørre Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ukens episode var utrolig bra,lo konstant gjennom hele episoden :!: Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Heftig bra serie! Begynte å se på den for litt siden og kommer definitivt til å fortsette Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ukens episode var utrolig bra,lo konstant gjennom hele episoden :!: hehe ja var bra den. Penny tha gamer! ;P heh Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Nice! Så det var Chuck Lorre som også har skapt denne serien liker veldig godt Two And A Half Men. Skal følge med på denne. Endret 10. oktober 2008 av TheKaptain Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Da har jeg sett alt som har kommet ut hittil av TBBT. Mye morsomt, men noen episoder blir i det drøyeste laget. Sheldon er uansett en av de sykeste TV-rollefigurene jeg vet om. For en drøy fyr, veldig godt gjennomført karakter. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) haha kongepisode Så akuratt episode 4 ;P likte den svært godt, skremmende smil på Sheldon Er gøy å få se litt scener med Rajnesh også , liker den charakteren Endret 15. oktober 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 I'm not insane, my mother had me tested! :!: Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Haha Har elsket sesongstarten! Toppunktet var kanskje 2x04, med Sheldon etter han har fått Rajesh til å bli sei seg, og så sier Leonard: Leonard: Are you proud of youself?Sheldon: In general, yes! TBBT er foreløpig den eneste serien, ved siden av Scrubs, hvor jeg ler meg gjennom hele episoden! 1 Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Episode 4 var enorm, som flere her har sagt. Sheldon er og blir genial. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå