IcedInsanity Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Er sesong 3 kommet på DVD? Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 når kommer neste episode ut? om 2 uker? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 9. Mars ifølge siden jeg bruker Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 er jo om 6 dager bare det :o er det fordi det var en pause under OL? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Det kommer vanligvis hver uke, men det var en pause under OL ja. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Var vel en av sesonges høydepunkter. Kan ikke huske mange av de andre episodene, men mener at denne sesongen har vært veldig svak i forhold til de tidligere episodene. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Det kommer vanligvis hver uke, men det var en pause under OL ja. åja, trodde de kom annenhver uke jeg Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Blir vel litt i dyreste laget Sendte en mail til flipfold.dk og de sender til Norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Er egentlig drittlei sitcoms. Grunnen til at jeg ser på denne er at temaet interesserer meg. BTW, hva er greia med at Leonard må gå tundt med hendene samlet og hodet rettet mot taket hele tiden? Irriterer meg som faen! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 BTW, hva er greia med at Leonard må gå tundt med hendene samlet og hodet rettet mot taket hele tiden? Høh? Har du et eksempel å komme med? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 BTW, hva er greia med at Leonard må gå tundt med hendene samlet og hodet rettet mot taket hele tiden? Høh? Har du et eksempel å komme med? Han ser liksom oppover Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Nei, han lener hodet bakover og ser rett fram / nedover og fikler med fingrene. Det kalles å være i en presset situasjon. Du gjør sikkert det samme når du er i telefon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Ja, sa feil. Han har hodet bakover, men ser rett fram. Jeg gjør ikke sånn i pressede situasjoner nei, det ser bare teit ut.. Endret 5. mars 2010 av Slettet+alsdf Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Dagens var helt konge. HVordan en liten (men høyst verdifull) ring kan skape så mye moro. Penny eide Sheldon noe så skikkelig. Bir bare bedre og bedre denne serien. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Haha, DENNE episoden digget jeg! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 My precious! Morsom epsiode, ikke den beste, men det var mye morsomt. Det at Sheldon drømte at han var Gollum var konge, tenkte på det under hele episoden, og lo godt når det kom. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 noen som har en oversikt over når nye episoder kommer ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå