Sinna'gurk Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 tenker at det er ca 6-8 igjen i sesongen, og det er visst lovet minst en til så det blir ca 30 stykker? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Nyeste episoden var en av de bedre på lenge synes jeg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Helt grei. BBT var gøyere når jeg hadde 10+ episoder å se på en kveld, for da var det greit om en av de var average type ting. Menmen, helt grei. Endret 2. mars 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Helt ok, langt fra beste noensinne. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Syntes den var morsom jeg. Håper de fortsetter å ha med små "gadgets" i episodene, som f.eks. t-skjorta til Raj. Lenke til kommentar
frds Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Deilig med ny episode, skal se den senere idag! Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Den siste var herlig. Fantastisk den tskjorta til Raj. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Var så flau på Raj's vegne når han kom inn med den musikken ut fra brystet Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Synes det var helt epic jeg, når han kom inn med SW-musikken i første scene. Lenke til kommentar
frds Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Helt konge episode nok en gang. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 ok, etter et nytt gjennomsyn av episoden trekker jeg tilbake min tidligere konklusjon om at episoden var dårlig og sier nå at den var ganske bra. (ikke det at noen bryr seg da) Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Personal Soundtrack Shirt Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Noen som vet hvor man kan kjøpe en sånn t-skjorte-brette dings som Sheldon har? Mener jeg har sett det et sted på nettet før Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Noen som vet hvor man kan kjøpe en sånn t-skjorte-brette dings som Sheldon har? Mener jeg har sett det et sted på nettet før http://www.flipfold.com/ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ser ikke ut som at de sender til Norge Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 ThinkGeek (link rett over den forrige posten din) shipper til Norge. Eller så kan du bruke JetCarrier. Som vanlig var dette en utrolig morsom episode. Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ser ikke ut som at de sender til Norge Du kan jo altids lage din egen i papp. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hehe, jeg leste feil. Leste visst bare t-sjorte, og etter å ha sett linken rett over den første posten din trodde jeg det var t-sjorte med høytaler du mente... Men da kan du bruke JetCarrier. De videresender sendinger fra USA til Norge. Koster litt ekstra da, men da får du det hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå