Myst Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Klart den er verdt å se! Mye lættis gjennom episodene. Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 det kommer en sesong 4 også gjør det ikke? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 det kommer en sesong 4 også gjør det ikke? Håper sannelig det, utrolig bra tv-serie Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Så den er verdt å se? Savner å se The Big Bang Theory, men har hatt så mye å gjøre i det siste. Se i vei Endret 13. februar 2010 av timb Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Det må da komme ein sesong 4 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Utvikler historien mellom Leonard og Penny seg noe sent i sesong 2 og videre? Satt og ventet på det en stund, men skjedde aldri noe. Gikk etter hvert lei av hele greia, men får ta det opp igjen nå som jeg har sett ferdig hele HIMYM. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Utvikler historien mellom Leonard og Penny seg noe sent i sesong 2 og videre? Satt og ventet på det en stund, men skjedde aldri noe. Gikk etter hvert lei av hele greia, men får ta det opp igjen nå som jeg har sett ferdig hele HIMYM. Jupp Endret 14. februar 2010 av timb Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Tar ikke så alt for mye av i Sesong 2, men fullt fres fra sesong 3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Two and a half men er det eneste andre showet jeg vet om som er like ekstreme i bruken, og TBBT og 2,5men har begge veldig gode seertall. Det er nok ingen tilfeldighet, og litt trist for oss som foretrekker komedie uten latterboks. Men så er det jo Chuck Lorre (skaperen av Two and a half men om jeg ikke er helt på jordet) som står bak Two and a half men som også står for TBBT. Så det er vel derfor de er like ekstreme på "latterboksene" Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hvordan er sesong 3? har bare sett sesong en og to. Det blir for meg, mye mer 'fordummende' humor. Ikke de kløktige vitsene en har sett i tidligere sesonger. Særegenheten forsvinner, rett og slett og karaktertrekkene kommer enda tydeligere frem og skaper mer irritasjon enn humor (Sheldon sitt tonefall for eksempel). Leonard begynner å bli morsommere og mer interessant karakter enn Sheldon, hvilket sier sitt. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg syntes sesong 3 har vært bra til nå. Mulig det blir litt for mye til tider, men syntes ikke det har trukket kvaliteten ned så mye. Den siste episoden derimot er nok ikke noe særlig å skryte av. Håper Howard blir dumpa snart, savner eventyrene med Raj! Leonard og Penny lå jo i kortene helt siden begynnelsen, men det var morsommere når alle var uten dame. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Var bedre når ingen av de hadde dame, men Sheldon trekker fortsatt showet opp, genial figur! Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Yes det kommer en sesong 4 "The Big Bang Theory had been renewed for a third and fourth season by CBS.[6] In August 2009" Lenke til kommentar
frds Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Var litt skuffet over den forige episoden, men grei underholdning Lenke til kommentar
darni Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg finner ikke episode 16 an sesong 3... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Har ikke kommet enda, tror det er pause pga. ol eller noe Lenke til kommentar
Roeyskatt Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Episode 16 kommer 1. mars. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 var litt skuffet, fikk aldri latterkrampen inn, men grei nok Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Syns episoden var grei jeg . Penny og Sheldon greiene ga meg lættis, spesielt den Nebraska-biten var bra utført. Føler vennene hans kan ofte være litt for slemme mot ham, men ellers er jeg fornøyd. Endelig slutt på OL-pausen, hvor mange episoder gjenstår det nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå