chokke Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Episoden hvor Charlie Sheen er med, og hvor Raj går på date med Penny var fantastisk vittig, fatter ikke at jeg har misset den tidligere Hvilke to episoder er dette? Om det ikke er en episode. Kan ikke si jeg helt husker de, med mindre Charlie Sheen har vært med nå nylig? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Episoden hvor Charlie Sheen er med, og hvor Raj går på date med Penny var fantastisk vittig, fatter ikke at jeg har misset den tidligere Hvilke to episoder er dette? Om det ikke er en episode. Kan ikke si jeg helt husker de, med mindre Charlie Sheen har vært med nå nylig? Skjer i samme episode: S02E04 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 1.mars?????? Fuck off. Også får vi en slik episode som siste episode i en måned; og skal si det rett ut... den var dårlig. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 http://www.facebook.com/group.php?gid=328351255820 Joined Lenke til kommentar
H3N Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 It's a trap! You have to imagine me with a giant squid head ..xD Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Haha, over 40 medlemmer allerede 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Dere må invitere venner og bekjente Script for å velge alle (ved invite friends-vinduet, så slipper du å trykke på alle ) java script:elms=document.getElementById('friends').getElementsByTagName('li');for(var fid in elms){if(typeof elms[fid] === 'object'){fs.click(elms[fid]);}} EDIT: Uten mellomrom mellom java og script, det er noe forumet gjør automagisk Endret 9. februar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Den som lagde gruppa burde få seg en runde med engelskundervisning Kanskje av Sheldon Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Det var litt av greia Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Har nå sett ferdig sesong 1, 2 og alt som har kommet av sesong 3. Brukte vel ca en uke Er synd at neste episode ikke kommer før 1 mars ;( Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Seriøst? Hva der det med disse jævla pausene i USA på alle serier (unntatt 24 ) nå plutselig? Pleier jo ikke å være pauser nå i februar. Argh. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Åja... stemmer. Faen altså. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Vet ikke om den er linket tidligere, men her er bloggen til fysikeren som hjelper til med serien, ligger et innlegg til stort sett hver episode. Jeg synes i hvertfall at det står mye spennende, står ikke så mye om selve serien da, men hvis du er litt interessert i fysikk er det mye godsaker der. http://thebigblogtheory.wordpress.com/ Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 De graphene sakene syntes jeg var veldig interessant Kunne ha revolusjonert PC-teknologien. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hvordan er sesong 3? har bare sett sesong en og to. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Ikkje noko å utsetje på sesong 3 så langt. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Hvordan er sesong 3? har bare sett sesong en og to. Synes at det ble litt dårligere tbh. Som sagt tidligere i tråden, virker det som at det er mer fokusering på Sheldons sosiale tilbakeståelse Men fremdeles awesome! Endret 13. februar 2010 av timb Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Så den er verdt å se? Savner å se The Big Bang Theory, men har hatt så mye å gjøre i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå