CypheroN Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Synes absolutt ikke det var en dårlig episode jeg heller - men enig i at Sheldon begynner å litt plagsom, nesten dum. Bedre før når han var svaret på alt, og ikke så dum på det sosiale nivået. Lenke til kommentar
Art Vandelay Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor folk synes dette er noe morsomt i det hele tatt. Jeg har sett 2-3 episoder og har ikke ledd en eneste gang. Humoren er så sykt dårlig og det "laugh-tracket" kommer jo etter hver replikk uansett hva de sier. Karakterene er heller ikke noe morsomme... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ukens episode var ganske middelmådig, men likte firefly-fox kommentaren. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor folk synes dette er noe morsomt i det hele tatt. Jeg har sett 2-3 episoder og har ikke ledd en eneste gang. Humoren er så sykt dårlig og det "laugh-tracket" kommer jo etter hver replikk uansett hva de sier. Karakterene er heller ikke noe morsomme... Du kommer nok mer inn i det etter hvert. Er litt spesiell humor som det tar litt tid å "skjønne" Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Så snart man har litt innsikt i hvem personene er blir alt mye mer spennende og morsomt Lenke til kommentar
Art Vandelay Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Jeg ser jo alle mulig andre sitcoms, og ler av det meste. Men denne fatter jeg ikke hvorfor er så populær. Endret 9. februar 2010 av Asshat Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Kanskje fordi den er annerledes Er jo mye nerdehumor og sånt. Ikke den klassiske "familieproblemer" aka Alle Elsker Raymond og Kongen av Queens. Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Den siste episoden var ikke så artig. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Neste episode sendes ikke før 1 mars :O Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 pga OL tenker jeg meg. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 arrgghhh... screw OL! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 VI VIL HA TBBT! NED MED OL! Det er jo ikke snø der en gang! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Lag facebook-gruppe! Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Together we are strong! Yes we can! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 http://www.facebook.com/group.php?gid=328351255820 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Blir nødt til å joine den. ^^ Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Episoden hvor Charlie Sheen er med, og hvor Raj går på date med Penny var fantastisk vittig, fatter ikke at jeg har misset den tidligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå