tc47 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Er vel mandag kveld den vises i USA, tror jeg. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Lasta ned de to første sesongene av BBT nå: ÅSM *legge i mine innlegg* Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 http://www.youtube.com/watch?v=q_iEY9pSHT0...ture=popt00us00 Det ble en helt annen stemning uten latteren. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 http://www.youtube.com/watch?v=q_iEY9pSHT0...ture=popt00us00Det ble en helt annen stemning uten latteren. Klart det, nå er jo også serien lagt opp slik at latteren skal være med og da. Er svært få serier som klarer seg uten det, eneste jeg kommer på som virkelig er artig (utenom tegneserier) er The Office... Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Scrubs har jo klart seg fint uten innebygd latter. Alt blir liksom så "flaut" uten latteren. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Scrubs har jo klart seg fint uten innebygd latter. Alt blir liksom så "flaut" uten latteren. Ja, glemte Scrubs, er ikke noe fan selv, så den sklei nok ut. De kunne sikkert greid å lage artige BBT episoder uten latter også, men timing og slikt må endres en del da... Lenke til kommentar
frds Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg liker ikke lattermaskinen i TBBT, men det kan godt hende det hadde blitt kjedelig uten. Nå vel det tviler jeg på da. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Jeg liker ikke lattermaskinen i TBBT, men det kan godt hende det hadde blitt kjedelig uten. Nå vel det tviler jeg på da. Du får bedømme selv: http://www.youtube.com/watch?v=9mjKqfNhbfI http://www.youtube.com/watch?v=q_iEY9pSHT0 Endret 5. februar 2010 av khaffner Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det var kun trist uten. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hvilken episode er den første fra? :!: EDIT: Ja, trist uten.. Lenke til kommentar
frds Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Ble litt overrasket, fungerer noe bedre med lattermaskin ja Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Tuller du eller? Mye bedre syns jeg. Har sett Sheldon-kle-på-scenen minst 5 ganger med latter og ledd like hardt hver gang, mens så den nå èn gang uten latter og trakk ikke på smilebåndet en gang. Nei, latteren bør vi ha. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=q_iEY9pSHT0...ture=popt00us00Det ble en helt annen stemning uten latteren. Klart det, nå er jo også serien lagt opp slik at latteren skal være med og da. Er svært få serier som klarer seg uten det, eneste jeg kommer på som virkelig er artig (utenom tegneserier) er The Office... Nettopp. Som det også ble sagt i kommentarfeltet i Youtube er det opplagte pauser mellom hver punchline der lattermaskinen tar over. Ved øke tempoet litt i skuespillet og ellers tilrettelegge for et show uten latterboks hadde det blitt minst like morsomt i mine øyne. Jeg kan godt se på et show med litt latter her og der, men når det f.eks. brøles ut i latter 4x på rad (eller noe) hver gang Sheldon snur seg mot tavla i denne ukas episode får jeg ikke lyst til å le selv. De har jo klart å balansere det greit nok i mange av episodene, men innimellom blir det for drøyt. Two and a half men er det eneste andre showet jeg vet om som er like ekstreme i bruken, og TBBT og 2,5men har begge veldig gode seertall. Det er nok ingen tilfeldighet, og litt trist for oss som foretrekker komedie uten latterboks. Endret 6. februar 2010 av Stoop kid Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Du har så og si alle komiseriene til HBO og andre kabel-tv kanaler også som klarer seg uten lattern. TBBT synes jeg skulle hatt publikumslattern uansett, passer serien. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Fyi, TBBT er spilt inn foran et live publikum. Synes serien har tapt seg veldig i sesong 3. Nerde-humoren som gjorde at serien skilte seg ut er det nå bare Sheldon som står for mens resten av castet leverer slitne sitcom-klisjéer. Endret 9. februar 2010 av henrik_s Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Episoden idag var da bare døll og kjedelig. Joda, hadde et par morsomme scener, men episoden i seg selv var bare lang og mye pjatt. Og Sheldon er usedvanlig plagsom, spesielt stemmen hans av en eller annen grunn. Leonard var morsommere enn Sheldon, hvilket sier sitt. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Syns den var grei episode jeg. Hadde riktignok noen teite momenter (slutten for det meste), men morsomme også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå