L4r5 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Halv fire tida I NATT, da. Men er mulig det er litt seinere. Er ikke helt sikker. Laster aldri ned før om morgenen uansett. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Halv fire tida tenker jeg. Oss kule som sitter oppe om natten, mener alltid om natten, med mindre annet er spesifisert. F.eks. Halv fire (halv fire om natten), og halv fire om dagen (halv fire om dagen). 1 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Har sett den nye episoden nå! skal ikke spoile for mye, men Sheldon er bedre enn noen gang og ordet "Bazinga" fikk en helt ny dimensjon av lættis! Lenke til kommentar
frds Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Gleder meg til å se den nye episoden Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Seriøst, jeg brølte av latter her i klasserommet i friminuttet, "bazinga-delen " var bare så episk! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Haha, samme her. Og "..but i don't work here!" delen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Skal sees om 5-6 min! Så herlig å ha en ny TBBT episode igjen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Seriøst, jeg brølte av latter her i klasserommet i friminuttet, "bazinga-delen " var bare så episk!Ja, var genialt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Haha, fy faen som jeg elsker Sheldon. Var ikke den beste episoden ellers, men var allikevel gøy å se en ny episode etter pausen. Lenke til kommentar
frds Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Nå er episoden klar og skal ses. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Uff, jeg ble helt avtent i begynnelsen av dagens episode. Verste tilfellet av bokslatter jeg har sett på mange måneder. Er vanligvis ikke så nøye på sånt, men i dag var det helt utrolig. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 bazinga x10 haha Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Enig Stoop kid, jævlig irriterende der i begynnelsen i dag. Egentlig så synes jeg ikke episoden var så morsom i dag overalt. Endret 2. februar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Bra episode, mange morsomme scener! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Morsom episode, så klart pga Sheldon. Bazinga-delen i ballrommet var hysterisk. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Digger firmware / hardware-spøken på begynnelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå