Noiz Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Årets sjokk! Jim Parsons slutter i TBBT!! http://www.entertainment.com.us.news/2010/...ry/0980124.html LOS ANGELES - CBS hit sitcom "The Big Bang Theory" sufferd a fatal blow last evening as Emmy Award nominee Jim Parsons left the show after a heated discussion with producers Chuck Lorre and Bill Prady. While the details surrounding the quarrel remain undisclosed, it has been reported that as he walked out of the filming set, Parsons turned around and said, BAZINGA! DET DER VAR LITT FOR DRØY, eg kunne fått hjerteinfrakt ..... Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Nei, jeg vet, veldig slemt men er bare sunt å få blodsirkulasjonen opp litt vi tåler det. Men ok, hvis dere blir for støtt av den, kan jeg ta den vekk. Heretter lar jeg Sheldon ta seg av Bazinga'ene sine. Greit å føle man lever ja Nei ikke ta den bort. Vil jo være egoistisk å ikke la andre få igang blodsirkulasjonen også. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Har vist mista denne tråden i mine innlegg. Noen som vet hvor langt TVNorge (?) henger etter i forhold til USA? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 TvNorge: Sesong 2, eller år 2 som de sier det. Episode 20. I Amerika har de komt til episode Sesong 3, episode 13. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Er det noen her som liker The Big Bang Theory? I så fall bør dere stemme den frem for tittelen som tidenes serie! Kunne tenkt meg å se den i finalen, men den trenger minst to stemmer til for å få en plass. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1191924 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ingen ny episode idag? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 1. Februar kommer neste http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_The_B...ason_3:_2009-10 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Står 2. feb på MyEpisodes? Edit: Nvm, var visst 1. feb når jeg klikket meg helt inn. Endret 26. januar 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
frds Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hadde gledet meg i hele dag til en ny episode Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Var sikker på at det var ny episode i dag. Fy faen så skuffa jeg ble. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Får glede deg til neste veke, det blir fantastisk. 24 Heroes House Lost The Office The big bang theory Two and a half men Dollhouse The Mentalist Lenge siden eg har hatt so mangen av mine serier på ei veke. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg trodde jeg hadde en TV-avhengighet . Pokker at det ikke er episode denne uken Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Får glede deg til neste veke, det blir fantastisk. 24 Heroes House Lost The Office The big bang theory Two and a half men Dollhouse The Mentalist Lenge siden eg har hatt so mangen av mine serier på ei veke. I tillegg til alle de kommer også ny Family Guy, Simpsons og Cleveland Show-ep. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Årets sjokk! Jim Parsons slutter i TBBT!! http://www.entertainment.com.us.news/2010/...ry/0980124.html LOS ANGELES - CBS hit sitcom "The Big Bang Theory" sufferd a fatal blow last evening as Emmy Award nominee Jim Parsons left the show after a heated discussion with producers Chuck Lorre and Bill Prady. While the details surrounding the quarrel remain undisclosed, it has been reported that as he walked out of the filming set, Parsons turned around and said, BAZINGA! Arrgh. Hjerteattak! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 I lol'd. Elsker Bazingane Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) WTF? Slutter han? Helvete.. Ubrukelig å se på serien, da... Linken funker ikke edit: lol nvm.... Endret 27. januar 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 I tillegg til alle de kommer også ny Family Guy, Simpsons og Cleveland Show-ep. Clevelandshow er jo bare trist. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har ikke imponert meg noe særlig enda, men "følger" med.. Eller, har ikke sett de tre-fire siste, men har de liggende her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå