fargoth Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Har fått med meg et par episoder, men synes det går i overkant lang tid mellom hver gang jeg faktisk ler. Bortsett fra det er jeg imponert hva de har fått til med så mange delvis/helt ukjente skuespillere. Syns den siste episoden var ganske alright så kommer nok til å kjøre ned et par episoder til i fremtiden, hun som spiller nabodama er tross alt ganske kewt.. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Likte siste episoden, morsomt når alle kom med flash kostyme. Irriterer meg noen gang over han fyren som er helt besatt av Penny Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Likte siste episoden, morsomt når alle kom med flash kostyme. Irriterer meg noen gang over han fyren som er helt besatt av Penny Lo godt når inderen sa at de kunne gå sakte bak hverandre så det så ut som de beveget seg veldig fort Syntes også det "doppler-effekten" kostymet var bra Morsomt å høre han som gikk med det forklare hva det var (husker ikke navnet, men dere vet hvem) 1 Lenke til kommentar
etcreature Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Sheldon er min personlige favoritt i serien. Dog, the IT-crowd er hakket bedre... Positivt at Big Bang Theory fikk en full sesongfornyelse hvertfall, var redd for at den ville bli kansellert etter de første episodene Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Sheldon er han høye, tynne som gikk i doppler-effekt kostyme sant? I så fall er det min favoritt også 1 Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Aaarg! Hva heter det selskapet som eier The Big Bang Theory? CBS?I alle fall de eier også BattleStarGalactica. Nå er nettet mitt sperret for andre gang. Får brev fra it-ansvarlig på skolen (uninett sitt nett) at jeg nedlastet battlestargalactica, nå sitter ettil brev fra Piratbyrån eller hva faen det heter i usa og venter på meg. Pass på dere med universitetets nett, vær forsiktig... Ouch. :/ Sitter på Uni-nett eslv, og det i UK. Tror de er enda strengere her enn hjemme. Får håpe det hjelper med SSL. Skal sjekke ut denne serien ASAP. Høres funny ut, selv om jeg ikke er stor fan av serier hvor folk ler for deg. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det var falsk alarm (bare dne helvetes ruteren som kødda nå siste gang). Bare du er forsiktig og fjerne torrenten med en gang du er fedig nedlastet så skal det gå bra... Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det var falsk alarm (bare dne helvetes ruteren som kødda nå siste gang). Bare du er forsiktig og fjerne torrenten med en gang du er fedig nedlastet så skal det gå bra... Bruker da ikke torrents.. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hva kan SSL hjelpe deg med? Da står for: Secure Sockets Layer ? Eller ta jeg feil av hva det betyr? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 dagens episode var morsomm ;P gjengen er helt hekta på halo3 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Sett alle 7 episodene i dag. veldig bra serie som jeg kommer til å følge med på . Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg må si jeg si jeg syntes den forrige episoden var hakket bedre enn denne, men slutten var jo morsom da.. Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Ifølge myepisodes.com skal TBBT starte opp igjen etter streiken. Datoen er 17. Mars og episoden skal hete "The Cooper-Hofstadter Polarization". Can't wait The Big Bang Theory wikipedia CBS has announced that the show will return March 17, 2008 with 9 episodes. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Like veldig nerde humoren i denne serien. Artig at hu dama hele tiden kommer opp med unskyldninger når hun ikke skjønner noe av det de snakker om. Men jeg synes Sheldon overspiller, serlig i hente post gå opp trappen scenen. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Begynner å bli ganske lei serien nå. Det er på tide at den utvikler seg noe (selv om det er etter oppskriften til en av de andre debatantene). Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (selv om det er etter oppskriften til en av de andre debatantene). Hæ? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Det som bekymrer meg er hvor lenge de kan dra ut konflikten i serien.Nørd forelsker seg i flott jente. Jente er for god for nerd. Jente får type. Nerd får dame. Jente forelsker seg i nerd, men nerd tenker på andre jenter. Og sesongene ruller forbi. Dette har vi sett hundre ganger tidligere. Hyggelig å blande det inn me litt moderne nørdehumor, men de bør finne på noe orginalt fort. Denne oppskriften. Lenke til kommentar
NewGUY Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Da er de endelig igang igjen, og må si jeg kjente meg kraftig igjen i åpningsscena. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Djees. Var jo veldig irriterende denne episoden. Jeg synes de drar det litt for langt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor artig twist på slitten Endret 26. mars 2008 av Dynejonas Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Så forrige ukes episode i går og lette derfor etter filmen på youtube etterpå. ble derfor positivt overrasket da jeg faktisk fant den Physicists Gone Wild skal se ukens episode når jeg kommer hjem i dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå