tc47 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Sånn, da har jeg sett alt. Haha, ja den var vittig CypheroN. Hadde ikke sett noe av denne serien for kanskje 1-1.5 uker siden, og jeg tenkte jeg skulle sjekke det ut siden Sheldon skulle være så fantastisk osv osv. Må innrømme at jeg ikke hadde det så gøy som jeg trodde jeg skulle ha med de første episodene, kanskje fordi jeg var skeptisk. Men jeg så videre, og nå har jeg begynt å digge denne serien! Så alle episodene som var tilgjengelige til i går kveld (til og med s03e11) for å være klar som dere for å se den nyeste i dag; og jeg må si at det var en jævlig gøy episode. Veldig kos, og slutten var jo bare fantastisk. Haha, Sheldon altså. Eneste som suger nå er at jeg har sett alt og må vente en uke på hver episode nå, mens jeg så sikkert 7-8 episoder hver gang jeg tok en liten BBT session siden jeg begynte med serien. Har bare en annen serie som jeg venter en uke for å se 20 min på (except the Simpsons men det er jo ikke så bra lenger) og det er Entourage; og jeg husker hvor ekkelt det var å vente en uke på det. Man får jo bare 20 min etter man venter 7 dager; burde nesten vært 2 eps hver uke! Menmen, ihvertfall glad for at det er en del av sesongen igjen. Skal det være sånn ca. 17 eps som i første sesong i år eller skal det være ca. 22 som i andre sesong? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Enig angående Simpsons. Den helt nyeste episoden var kjedelig... De var best på midten av 90-tallet. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 De fleste serier blir sånn, blir litt melket Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Epic. Enkelt og greit. En av de morsomste episodene i serien synes jeg. Også slutten da. Fy faan så bra :!: Helt enig i at Bernadette er kjempesøt. Synes ikke stemmen er så veldig irriterende egentlig. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Gleder meg til neste episode jeg. Da blir det innbrudd hos Leonard og Sheldon Endret 15. januar 2010 av Zeke 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ah, herlig, gleder meg til den jeg også. Faen så mye gøyere det var å ha en hel sesong å se på et par dager sent om kvelden i sengen. 20 min hver uke gjør virkelig vondt. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Hehe, det er sant. Sånn har det alltid vært for meg pga. jeg begynte å se på den samme dag som piloten kom ut. Jeg var imidlertid heldig nok til å få oppleve det du snakker om med Dexter, og det var fantastisk! 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Gleder meg til neste episode jeg. Da blir det innbrudd hos Leonard og Sheldon Når kommer den? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 "Goodnight pretty human!" :!: Pretty? Sikker på det ikke var Puny? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 "Goodnight pretty human!" :!:Pretty? Sikker på det ikke var Puny? Nei, jeg er ikke sikker. Når kommer den?19.Flotters. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 "Goodnight pretty human!" :!: Pretty? Sikker på det ikke var Puny? Jeg hørte også Puny Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Var absolutt det beste med hele episoden Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Haha, fy faen så fantastisk. Måten den kom out of the blue på er så bra. Sheeeldon altså! Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Ja det magiske trikset med å slenge på et par briller, som gjør at personen blir stygg funker jo bra på Bernadette, eller ikke, hot stuff! Herregud for en episk slutt på den siste episoden. Jeg begynte også nettopp å se på serien, og det er så irriterende å vente en uke på ny episode, får jo knapt skrudd på en episode før den er over, knall serie! Hahaha Sheldon :!: Endret 15. januar 2010 av Crispin Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ja det magiske trikset med å slenge på et par briller, som gjør at personen blir stygg funker jo bra på Bernadette, eller ikke, hot stuff! Herregud for en episk slutt på den siste episoden. Jeg begynte også nettopp å se på serien, og det er så irriterende å vente en uke på ny episode, får jo knapt skrudd på en episode før den er over, knall serie! Word! Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hva var navnet Leonard mente var det beste guttenavnet? Var satt sammen av to navn. Lenke til kommentar
frds Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Fantastisk serie rett og slett, gleder meg til neste episode Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Går sesong 3 på tv norge eller? Følger med på serien, men fra en anen ''Kanal'' Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Tror det er s2 som går på TV Norge nå for tiden. Er dog ikke sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå