chairgame Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Jepp, noe av det artigste er Penny/Sheldon dialoger Endret 29. september 2009 av chairgame Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Få inn flere spøker fra Sheldon . De var fantastiske denne episoden. Flere ganger jeg kunne krepert her jeg satt og nøyt det. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg liker ikke greien med Penny og Lenoard. Resten av episoden derimot var et stort hopp rett vei fra forrige uke. Sheldon skuffer ikke! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Synes de har tapt seg litt iforhold til tidligere sesonger. Får ikke de samme latterkulene som før Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Forstår hva du mener. Ble utrolig skuffet over sesongstarten, men som jeg sa så var ukens episode mye bedre. Savner så klart det å ikke kunne stoppe å le gjennom hele episoden, slik det har vært tidligere. På den andre siden kan alle serier ha en svak start, så satser på at det kommer senere. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ukens episode klarte å komme seg litt på slutten, begynnelsen var veldig svak. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Det er desverre Sheldon som har måttet dra lasset så langt ja. Penny/Leonard-situasjonen bør dei løyse snart, akkurat no står det stille og bidrar ikkje stort til serien. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Sheldon var jo genial i denne episoden! Sjokoladen va konge, og sprayflaska xD Kult med gothbaren også! Konge episode! Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Episode 3 var jo helt genial, synes ikke de 2 første var noe særlig. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Herlig episode! Begge de to siste episodene har vært geniale, først Howard i fullt goth-outfit og nå Rocky-parodien :!:. Jeg holdt på å dø av latter under begge disse scenene. Sheldons running gags med "bazzinga" er også ganske bra laget. Penny-Sheldon greiene er ikke alltfor framtonet, og jeg tro at det tjener serien godt på det. Hittil har denne sesongen vært ganske bra, selv om de to forrige holdt et høyere nivå. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Folk ser jo på for å få se Penny lettkledd btw, jeg syns tittelen på denne tråden skulle skiftes, til f.eks "The Big Bang Theory - tråden" eller noe Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Fikset. Hvis noen har bedre tips til emnetittel, så er det bare å komme med dem. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 The Big Bang Theory er bare så syyykt morsomt. Beste karakteren er enten Sheldon eller Howard, klarer aldri å bestemme meg Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Sheldon var jo genial i denne episoden! Sjokoladen va konge, og sprayflaska xDKult med gothbaren også! Konge episode! Den beste episoden gjennom hele serien for min del! Jeg lo hoyt nar Sheldon ga Penny sjokoladene, for ikke a snakke om nar Raj og Howard dro pa Goth-klubb. Bare sette seg ned a se neste na da. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Gleder meg stort til å se Will Wheaton i neste episode. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Sesong tre har hvert like bra som de andre synes jeg. Inkludert siste episode, selv om den ikke var blant de beste. Syntes nesten synd på Sheldon når han lot Will Wheaton vinne, men ble lurt. Kanskje Howard endelig har funnet seg en kjæreste også. Det hadde jeg ikke trodd Endret 26. oktober 2009 av Ördög Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nyeste episoden kom ikke natt til tirsdag? :S Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Nei, men det kommer neste tirsdag. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Ustoppelig episode! Spesielt Sheldon, som vanlig. Endret 17. november 2009 av TobiasFunke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå