Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Inn i mine innlegg, din lille jævel :p

Digg med sesongstart på mesteparten av de seriene jeg ser på, denne uken. Denne episoden holdt høyt kvalitet som vanlig, og er fremdeles i en sjelden gruppe av serier som får meg til å le høyt og ikke bare humre. Det med Penny og Leonard som running gag var drittbra :!:, lurer på hvordan det utvikler seg videre nå. Episoden sluttet jo på en bra måte, selv om jeg har alltid håpet på at de ville bli et par. Jaja, sesong 4 er jo også bekreftet så for min del er det bare å vente i spenning. Gleder meg til neste episode!

Lenke til kommentar

Det var det eneste genuint morsomme i episoden, ja. Resten var meget påtvunget, som har vært et problem i serien. Syntes også de bruker Sheldon på en meget feil måte, og håper ikke det fortsetter resten av sesongen. Han blir en kasteball mellom de andre mens de legger på bakgrunnslatteren. Det fungerer ikke. De andre blir portrettert som egoistiske idioter, som driter i Sheldon. Jeg ser TBBT for å se Sheldon og Wolowizards eventyr. Håper de har skrevet bedre episoder for dem utover i sesongen :)

Endret av TobiasFunke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...