Trashyman Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Pøh, Leonard og Penny er bare kjedelig. Selv sitter jeg å håper på Penny&Sheldon. Det har hatt noen 'moments'! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg syns Sheldon var mere "normal" de første episodene, var litt krangling mellom Sheldon og Leonard om Penny. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 I morgen blir det sesongstart for serien. Må få si at jeg ser frem til en forhåpentligvis god dose med ukelig nerdehumor tiden fremmover. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Denne episoden bekreftet bare det jeg har tenkt hele tiden. Leonard er egoistisk pikk og meget, meget irriterende. Håper Sheldon hooker opp med Penny og ødelegger Leonards karriere Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 I morgen blir det sesongstart for serien. Må få si at jeg ser frem til en forhåpentligvis god dose med ukelig nerdehumor tiden fremmover. Er det i morgen allerede? Oh, joy. Høsten blir bedre og bedre. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Endelig! Jeg digget sesongstarten, og jeg tror det kna bli en spennedes sesong. Nå sitter jeg og håper på at det ikke blir noe mellom Penny og Leonard, men at de heller går hver til sitt. Gleder meg til neste episode. ^^ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det var plutseleg slutten av september ja, nye episodar av TBBT og Scrubs. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Inn i mine innlegg, din lille jævel Digg med sesongstart på mesteparten av de seriene jeg ser på, denne uken. Denne episoden holdt høyt kvalitet som vanlig, og er fremdeles i en sjelden gruppe av serier som får meg til å le høyt og ikke bare humre. Det med Penny og Leonard som running gag var drittbra :!:, lurer på hvordan det utvikler seg videre nå. Episoden sluttet jo på en bra måte, selv om jeg har alltid håpet på at de ville bli et par. Jaja, sesong 4 er jo også bekreftet så for min del er det bare å vente i spenning. Gleder meg til neste episode! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hadde litt for store forhåpninger merket jeg.. Var ikke så bra som jeg håpet. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Synes episoden var morsom bortsett fra Penny og Leonard, har så lite sansen for Leonard. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hadde litt for store forhåpninger merket jeg.. Var ikke så bra som jeg håpet. Det gjelder ikke å sette alt for høye forhåpninger hehe. Men episoden var god den synes jeg Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Jeg likte den også. Lo ganske bar da Sheldon sa at han skulle leve i Texas og prøve å lære evolusjon til kreasjonister. ^^ Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Det var det eneste genuint morsomme i episoden, ja. Resten var meget påtvunget, som har vært et problem i serien. Syntes også de bruker Sheldon på en meget feil måte, og håper ikke det fortsetter resten av sesongen. Han blir en kasteball mellom de andre mens de legger på bakgrunnslatteren. Det fungerer ikke. De andre blir portrettert som egoistiske idioter, som driter i Sheldon. Jeg ser TBBT for å se Sheldon og Wolowizards eventyr. Håper de har skrevet bedre episoder for dem utover i sesongen Endret 22. september 2009 av TobiasFunke Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg ble veldig skuffet over denne episoden. Var nesten ikke morsom i det hele tatt, og jeg som pleier å le meg ihjel gjennom hele greien. Håper virkelig resten av sesongen blir bedre enn dette. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 What? Har sesong 3 startet nå? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 What? Har sesong 3 startet nå? Startet 21/09 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Gleder meg til jeg får sett episode 2 ikveld! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Gleder meg til jeg får sett episode 2 ikveld! Den var faktisk ganske fet, jeg digga slutten... men jeg skakke avsløre noe enda . Det var faktisk mer Sheldon i episoden, som økte nivået på den helheltige opplevelsen. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Haha, det høres bra ut Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Føler alt blir litt halvhjertet, blir en splitt, Leonard og penny / resten av gutta, de gjør aldri noe sammen, håper det forbedrer seg utover sesongen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå