Nordmoen Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Bra sesong avsluttning ja Synes Sheldons "pek" var artige Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg lo spessiellt av Howard og "crossbowen" hans Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Sheldons pranks slo ikke helt ann hos meg, syns han har forandret seg litt, viser litt mere menneskelighet enn før, som sagt tidligere i tråden. syns han var morsommere da han bare påpekte det som liksom er morsomt i de andres vitser, i stedet for å le av dem, (eller humre, som han kanskje gjør). Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 fin serie dette. bare synd det er så få sesonger.... Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 leifeinar: Folkene som lager serien har skrevet under på en kontrakt med 2 nye sesonger Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Sheldons pranks slo ikke helt ann hos meg, syns han har forandret seg litt, viser litt mere menneskelighet enn før, som sagt tidligere i tråden. syns han var morsommere da han bare påpekte det som liksom er morsomt i de andres vitser, i stedet for å le av dem, (eller humre, som han kanskje gjør). Forstår hva du mener, men de gjorde sikkert dette for å få karakteren eller serien for den saks skyld til å appelere til et bredere publikum. Jeg for min del foretrakk han slik han var, men har ikke så veldig mye i mot hvordan utviklingen har gått. Det eneste jeg synest de burde forandre litt på er å fjerne denne barnehage humoren som har lurt seg inn i mange episoder denne sesongen. Og gå tilbake til den fine nerdehumoren serien begynte med. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 leifeinar: Folkene som lager serien har skrevet under på en kontrakt med 2 nye sesonger klar over dette, men er jo 2 år frem i tid. en serie er bedre når man kan se 4-5 episoder i slengen og ikke en 20 minutt i uken var episode 22 sesong avslutning? Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg likte avslutningen sånn passe. De ga oss et hint om at vi får den nye sesongen allerede om 3 måneder, hvis vi kan stole på selveste Dr.Sheldon Cooper Lenke til kommentar
Special P Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Har nylig begynt å følge med på episodene som blir sendt på tvnorge 16.30 om hverdagene og synes at serien er driiiiit god. men er det noen som vet hvilken episode i hvilken sesong som gikk nå i dag? Mr P Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Kan du si litt om hva den handlet om? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Det var The Lizard-Spock Expansion. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ah, så det var det Season 2, episode 8 da Lenke til kommentar
agail Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Noen som har peiling på når sesong 3 kommer? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) August/september tipper jeg tenkt på en ting, har vi hørt Pennys etternavn? Endret 3. juni 2009 av chairgame Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Penny (the only character whose last name is unrevealed) Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_chara...Big_Bang_Theory Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Starter opp denne tråden igjen, fordi serien er såppas bra. Likte veldig sesongavslutningen. Har sett alle episodene til nå, og jeg elsker programmet. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 22.september neste sesong, glede seg Lenke til kommentar
Fedme Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Så det kommer sesong 3? Fett! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Får se om det blir noe på penny og leonard, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå