Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, ny episode idag!

Alle untatt Sheldon reiser til Vegas fordi Howard har kjærlighetssorg. Ikke noe spesiellt som skjer der.

Hjemme, hvor Sheldon er skjer det litt mer. Han har låst seg ute av leiligheten og må overnatte hos Penny. Er ikke så vanskelig å tenke hva som skjer videre :D:yes:

Synes episden var ganske god :)

Endret av HammerBro
Lenke til kommentar

Jeg lo meg så å si gjennom hele episoden. Særlig den Sheldon sentrerte delen, den karakteren er jo rett og slett genial (og jeg må innrømme at han ligner jo faktisk på C-3PO) Den beste delen jeg likte best var selvsagt slutten, satt å lo lenge etter den var ferdig for å si det sånn. :wee:

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Slutten, hvis det var dette du tenkte på synes jeg også var ganske genial!

Sheldon: Oh, good. Finally home..

Leonard: What were you doing at Penny`s house?

Sheldon: We had dinner, played some games and then I spent the night!

Oh, you will be happy to know that I now have a much better understanding of friends with benefits!

Synes at denne var ganske artig. Bare se ansiktet til Leonard :D

Lenke til kommentar

syns hun horas kommentar " why dont they have a good brisket" eller hva hun sa, var morsomt. Ellers var som vanlig Sheldons plot morsomt. Tenker litt sånn Homer Simpson "Doh" når Sheldon ikke skjønner det med damer, f.eks da han kaster ut Penny fra rommet etter "Soft Kitty"

Lenke til kommentar
Ukens episode var ganske morsom, satt og lo høyt gjennom hele. Det ble kansje litt for mye toaletthumor innimellom, men Sheldon sine kommentarer gjorde det virkelig verdt det.

Han begynner jo å bli "menneskelig" dvs han skjønner ting som humor, selv om han understreker eksplisitt hva som var humoren.

Lenke til kommentar

Sheldon begynner ikke å bli "mennesklig", tvert imot. Når f.eks Leonard eller Penny sier noe som skal være morsomt ser Sheldon ut i rommet og lager en "HA....HA" lyd. Den lyden er helt planlagt, ikke spontant. Han prøver å få de andre til å tro at han synes at ting er morsomt.

Forrige episode etter Penny hadde sunget soft kitty til han kom dette: "I`m sleeping now, get out" Ingen følelser inne i bildet. Til tider kan man tro at Sheldon har planlagt livet sitt inn til den nærmeste detalj.

Dette er bare to av mange ting som gjør Sheldon ekstrem, han begynner heller ikke å avta. Han blir verre (bedre for oss :p) hele tiden.

Lenke til kommentar

Heldgivs er det to sesonger bekreftet igjen hvertfall :)

Haha Howard og buen hans lo jeg flere ganger av. Litt kjedelig sesongfinale egentlig, men jeg hadde liksom ikke forventet mer siden TBBT leverer selv i en kjedelig episode som dette. Ingenting negativt å si egentlig, bare at den var litt kjedelig for å være en sesongfinale.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...