chairgame Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 jepps, hull i uka: Mandag: Family Guy og American dad Tirsdag: Big bang Torsdag: Scrubs og Lost Fredag: Smallville Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Okei, ny episode idag! Alle untatt Sheldon reiser til Vegas fordi Howard har kjærlighetssorg. Ikke noe spesiellt som skjer der. Hjemme, hvor Sheldon er skjer det litt mer. Han har låst seg ute av leiligheten og må overnatte hos Penny. Er ikke så vanskelig å tenke hva som skjer videre Synes episden var ganske god Endret 28. april 2009 av HammerBro Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Jeg lo meg så å si gjennom hele episoden. Særlig den Sheldon sentrerte delen, den karakteren er jo rett og slett genial (og jeg må innrømme at han ligner jo faktisk på C-3PO) Den beste delen jeg likte best var selvsagt slutten, satt å lo lenge etter den var ferdig for å si det sånn. Endret 28. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Slutten, hvis det var dette du tenkte på synes jeg også var ganske genial! Sheldon: Oh, good. Finally home.. Leonard: What were you doing at Penny`s house? Sheldon: We had dinner, played some games and then I spent the night! Oh, you will be happy to know that I now have a much better understanding of friends with benefits! Synes at denne var ganske artig. Bare se ansiktet til Leonard Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det var det selvfølgelig, holdt på å le meg i hjel :!: Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Digga det med Jodi Lyn O`Keefe. Hun passer til sånne roller, se f. eks de episodene hun er med i Two And A Half Men. Ellers var Sheldon kommentarene best i dagens. Spesielt C-3PO Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 syns hun horas kommentar " why dont they have a good brisket" eller hva hun sa, var morsomt. Ellers var som vanlig Sheldons plot morsomt. Tenker litt sånn Homer Simpson "Doh" når Sheldon ikke skjønner det med damer, f.eks da han kaster ut Penny fra rommet etter "Soft Kitty" Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Howard: Have you already given her money? Lenoard: Yes Howard: YEEEEEEEEES! (ikke helt ordrett, men lo av denne ) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Haha. Dagens episode var slettes ikke dårlig den heller. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Likte den jeg også. Litt vanskelig å sette en finger på hva som var så bra med denne episoden, ettersom jeg mener det var helheten i episoden som gjorde den så underholdende. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Så alle episodene av S1 i helgen. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ser at de viser TBBT hver dag kl 16.30 på TVnorge nå Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Så på det nå nettopp faktisk Tv Norge Endret 5. mai 2009 av HammerBro Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jepp, samme her. Er vel tredje gangen jeg har sett denne episoden men liker morsomt hver gang! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ukens episode var ganske morsom, satt og lo høyt gjennom hele. Det ble kansje litt for mye toaletthumor innimellom, men Sheldon sine kommentarer gjorde det virkelig verdt det. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Bare meg som synes serien har blitt mye bedre i det siste? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ukens episode var ganske morsom, satt og lo høyt gjennom hele. Det ble kansje litt for mye toaletthumor innimellom, men Sheldon sine kommentarer gjorde det virkelig verdt det. Han begynner jo å bli "menneskelig" dvs han skjønner ting som humor, selv om han understreker eksplisitt hva som var humoren. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Sheldon begynner ikke å bli "mennesklig", tvert imot. Når f.eks Leonard eller Penny sier noe som skal være morsomt ser Sheldon ut i rommet og lager en "HA....HA" lyd. Den lyden er helt planlagt, ikke spontant. Han prøver å få de andre til å tro at han synes at ting er morsomt. Forrige episode etter Penny hadde sunget soft kitty til han kom dette: "I`m sleeping now, get out" Ingen følelser inne i bildet. Til tider kan man tro at Sheldon har planlagt livet sitt inn til den nærmeste detalj. Dette er bare to av mange ting som gjør Sheldon ekstrem, han begynner heller ikke å avta. Han blir verre (bedre for oss ) hele tiden. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Sukk.. Så var nok en sesong over. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Heldgivs er det to sesonger bekreftet igjen hvertfall Haha Howard og buen hans lo jeg flere ganger av. Litt kjedelig sesongfinale egentlig, men jeg hadde liksom ikke forventet mer siden TBBT leverer selv i en kjedelig episode som dette. Ingenting negativt å si egentlig, bare at den var litt kjedelig for å være en sesongfinale. Endret 12. mai 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå