Reeve Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Hei Jeg kom over en serie som heter The Big Bang Therory etter å ha lest noe om den. Jeg trodde egentlig ikke den skulle være noe morsom, men jeg ble imponert! Det var i hvertfall mange spøker der som jeg syntes var morsom. Det eneste negative er at han ene som ikke vil snakke til jenter var litt kjedelig. Uansett, jeg vil sterkt anbefale denne serien etter å ha sett første episode Endret 13. oktober 2009 av Zeke 2 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Andre episode var hakket dårligere, men jeg kommer fortsatt til å følge med på serien en stund til i alle fall 1 Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 "Grab a napkin homie, you just got served" Haha, herlig show. Synd det er laughtrack men, hadde klart seg fint uten. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 utrolig morsom serie..så akkurat andre episode,..holdt på å le meg i hjel.. :!: Lenke til kommentar
araziel Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hehe, takk for tipset, må sjekke denne. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Synes det var ganske så morsomt. Men hvor langt har de kommet? Jeg har bare sett de 2 første episodene.. Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 haha, denne serien var litt kul da :!: Herregud jeg lo når han fyren viste fram wow-figuren sin til den dama Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 overraskende bra, indeed! morsom serie. Dagens episode var jævla morsom for de som spiller world of warcraft spesielt ;P Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 overraskende bra, indeed! morsom serie. Dagens episode var jævla morsom for de som spiller world of warcraft spesielt ;P Aha! Derfor jeg ikke lo av de Wow spøkene Jeg spiller ikke wow Uansett, likte også dagens episode, men jeg sytnes fortsatt at piloten var den desidert beste. 1 Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Aha! Derfor jeg ikke lo av de Wow spøkene Jeg spiller ikke wow Uansett, likte også dagens episode, men jeg sytnes fortsatt at piloten var den desidert beste. spiller ikke wow jeg heller, men lo meg grønn av den scenen uanset :!: Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Oppdaget denne serien idag, og etter å ha sett de 4 første episodene så tror jeg denne serien tilogmed slår The IT Crowd. Det skal faen meg mye til... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Aha! Derfor jeg ikke lo av de Wow spøkene Jeg spiller ikke wow Uansett, likte også dagens episode, men jeg sytnes fortsatt at piloten var den desidert beste. spiller ikke wow jeg heller, men lo meg grønn av den scenen uanset :!: De sa ikke at det var wow. Men skal nok være det. Spiller ikke wow selv (har prøvd 1 ukes gratisgreie (that's it)). Men jeg mener at det var lite om det jeg har hørt om wow. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 dagens episode var litt kjee men helt grei underholdning. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Hva syntes dere om gårsdagens episode da? Jeg syntes den var morsom 1 Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Gidder du å forklare hva den handler om ell? Gidder ikke å lete så mye akk nå Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Gidder du å forklare hva den handler om ell? Gidder ikke å lete så mye akk nå Nei. 2 Lenke til kommentar
jokki Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Så seiren for første gang i dag, å den var virkelig bra. Har nettop begynt på IT Crowd som også er veldig bra Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Utrolig slitsom latterboks i det programmet. Orket ikke se mer enn 5 min. Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det som bekymrer meg er hvor lenge de kan dra ut konflikten i serien. Nørd forelsker seg i flott jente. Jente er for god for nerd. Jente får type. Nerd får dame. Jente forelsker seg i nerd, men nerd tenker på andre jenter. Og sesongene ruller forbi. Dette har vi sett hundre ganger tidligere. Hyggelig å blande det inn me litt moderne nørdehumor, men de bør finne på noe orginalt fort. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Aaarg! Hva heter det selskapet som eier The Big Bang Theory? CBS? I alle fall de eier også BattleStarGalactica. Nå er nettet mitt sperret for andre gang. Får brev fra it-ansvarlig på skolen (uninett sitt nett) at jeg nedlastet battlestargalactica, nå sitter ettil brev fra Piratbyrån eller hva faen det heter i usa og venter på meg. Pass på dere med universitetets nett, vær forsiktig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå