Sindra Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hei... Har plutselig fått en del problemer med Vista, eller, egentlig brannmuren i Vista eller Norton Internet security, uansett, her har dere det : Enkelt å greit, er det ikke mulig å laste ned torrents lenger, akkuratt som det er en brannmur som sperrer. Jeg har prøvd flere forskjellige torrent klinenter, men det samme skjer uansett. Ifølge Vista brannmuren skal programmet slippe igjennom, men Norton er helt fucka , prøvde å slette det uten noe bra resultat. Det eneste jeg oppnådde med det, var at halvparten av programmet er på en måte borte, mens resten ligger igjen og ødelegger, tror jeg. Det er verken mulig å slette det, eller innstalere det på nytt for og kunne slette en versjon som er fullstendig iorden... Bare for ordensskyld, fungerte nedlastingen helt fint i starten, men plutselig en dag var det slutt Håper noen smartinger her har svar på problemet mitt Lenke til kommentar
Marv Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hei... Har plutselig fått en del problemer med Vista, eller, egentlig brannmuren i Vista eller Norton Internet security, uansett, her har dere det : Enkelt å greit, er det ikke mulig å laste ned torrents lenger, akkuratt som det er en brannmur som sperrer. Jeg har prøvd flere forskjellige torrent klinenter, men det samme skjer uansett. Ifølge Vista brannmuren skal programmet slippe igjennom, men Norton er helt fucka , prøvde å slette det uten noe bra resultat. Det eneste jeg oppnådde med det, var at halvparten av programmet er på en måte borte, mens resten ligger igjen og ødelegger, tror jeg. Det er verken mulig å slette det, eller innstalere det på nytt for og kunne slette en versjon som er fullstendig iorden... Bare for ordensskyld, fungerte nedlastingen helt fint i starten, men plutselig en dag var det slutt Håper noen smartinger her har svar på problemet mitt 9621459[/snapback] her finner du verktøy for å fjerne norton fullstendig norton remove tool Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå