Upsaker Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Ettersom jeg ikke har noe objektiv med fast brennvidde (enda), må jeg lage min egen oktoberfest med mitt 70-200 2.8. Som forøvrig ikke gjør noen dårlig jobb. Eller? 1 2 3 Endret 6. oktober 2007 av Jurgis Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Når jeg trykker på bilde av trappa får jeg opp det med bladene, og omvendt. Men må si jeg likte det bilde med trappa og cola flaska best! Synes det er typisk sånn høsten er i småbyer, men thats me! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det var litt frustrerende med at lenkene var feil ja. På en annen side, vakre bilder! Gir meg høst assosiasjoner med en gang. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Nå er lenkene retta opp Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Fortsetter å legge ut bilder i den tråden her jeg, så kan dette bli min oktoberfest bare med zoom. 4 Endret 4. oktober 2007 av Jurgis Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Første og tredje bilde i den første posten var jo ganske så deilige. Me like. God høst feeling. Er ikke så vanskelig objektiv du har valgt deg though ;O veldig godt,allsidig og lyssterkt objektiv =) Ville nok ikke brukt annet om jeg kunne engang ! Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Nå har det seg sånn at det første bildet i denne tråden var forskjellig fra thumbnail til stort bilde, men regner med at det var det store du mente. Liker det hvert fall veldig godt selv Objektivet kan jeg heller ikke forakte. Har forresten retta opp i linkene nå. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 De to første var brae de andre hadde jeg ikke så mye feeling for.. Du burde kanskje finne på navn eller sette nummerering på bildene dine slik at det blir lettere å forstå hvilke bilder man snakker om etterhvert her Lenke til kommentar
graylady Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg likte blomsterbildet svært godt, fine farger og balanse i komposisjonen. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Prøvde å ta litt annerledes brannbilder på en brann jeg var på for avisa her om dagen. 5 6 Endret 4. oktober 2007 av Jurgis Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Bilde 5 var ganske kult. Likte godt vinklingen på det. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Et lite snapshot 7 Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Et bidrag fra i fjor, etter litt arkvtitting. 8 Endret 7. oktober 2007 av Jurgis Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Et par til fra dagens dato 12 13 14 15 Lenke til kommentar
larm Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Bildet med fokus på speilet i dammen var helt fantastisk synes jeg! Brannmannen fra 05 10 også! Nå har ikke jeg så mye greie på ting at jeg kan eller skal kritisere, derfor kommer jeg bare men POSITIVE bemerkninger! *s* Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg liker alle tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå