Gå til innhold

Crysis Beta. Noe bra?


Anbefalte innlegg

Er det noen som har testet spillet i f.eks 1024x768 med low settings? Hvordan ser det ut da? Evt 800x600?

 

Bare lurer siden jeg antakeligvis ikke kan kjøre det på Ultra med min maskin :)

9625701[/snapback]

 

Jeg kjører det på low textures, medium shadows, high eyecandy/physics, og spillet ser utrolig bra ut selv da. Hvis du fjerner shadows så får du 20-30fps mere, men det ser ikke noe pent ut. Du kan da ta på medium textures, men uten shadows er spillet stygt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg leste aldri NDA så :)

opp med bilder.

9625682[/snapback]

Du godtok den når du fikk nøkkelen...

 

Crytek har jo selv lagt ut bilder fra både betaen og annet, så hvorfor ikke bare se på de? Er det noe spesielt med de bildene som kommer igjennom forume her? Noe spesielt forhold til de?

9625698[/snapback]

Og du tror virkelig at de samme reglene gjelder for Crytek og vi som betatester? Betatestere skal ikke avsløre detaljer rundt betatestingen, spesielt ikke bilder (uten lov). Vi er i gråsonen vi som diskutere rundt maskinvarene o.l. også, men vi gir ikke ut informasjon som avslører detaljer om selve betatestingen.

Lenke til kommentar
Jeg leste aldri NDA så :)

opp med bilder.

9625682[/snapback]

Du godtok den når du fikk nøkkelen...

 

Crytek har jo selv lagt ut bilder fra både betaen og annet, så hvorfor ikke bare se på de? Er det noe spesielt med de bildene som kommer igjennom forume her? Noe spesielt forhold til de?

9625698[/snapback]

Og du tror virkelig at de samme reglene gjelder for Crytek og vi som betatester? Betatestere skal ikke avsløre detaljer rundt betatestingen, spesielt ikke bilder (uten lov). Vi er i gråsonen vi som diskutere rundt maskinvarene o.l. også, men vi gir ikke ut informasjon som avslører detaljer om selve betatestingen.

9625926[/snapback]

Herregud, det var jo virkelig ikke det somv ar poenget mitt!

 

Beklager dårlig formulering, TCi.

 

Poenget mitt er at brukeren sier han skal legge ut bilder fra betaen, og velger å bryte NDA-avtalen.

 

Dette skjønner jeg ikke, da Crytek har gitt ut flere bilder for de som ønsker å se bilder.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor han skal bryte regler bare for å bryte regler. Fins jo plenti med bilder både fra betaen (lovlige) og SP-delen av spillet.

 

- Haansi

Endret av Haansi
Lenke til kommentar
har også hørt at de ikke har fått mest mulig ytelse ut av spillet enda, dvs. at uansett om du har en imba pc som egentlig skal kunne dra spillet uten lagg. så vil du oppleve lagg og eller lav fps.

9622344[/snapback]

 

Imba = Imbalanced. Hva svarte har det med sammenhengen der å gjøre?

9622516[/snapback]

 

Man bruker jo imba som i veldig bra nå om dagen da. Samme som mange bruker lol som hehe/haha. Tviler på at alle som sier lol flirer høyt hver gang. :)

 

Jeg har ikke god nok pc til Crysis forresten :(

Lenke til kommentar

Har et lite problem med betaen her..

 

Hvis jeg har spilt Crysis, og avslutter spillet og skal deretter starte spillet igjen (uten å restarte i mellom), så starter ikke spillet. Får bre svart skjerm og hopper tilbake til desktop. Må derfor restarte for å spille igjen? Noen som vet noe?

Lenke til kommentar
Har et lite problem med betaen her..

 

Hvis jeg har spilt Crysis, og avslutter spillet og skal deretter starte spillet igjen (uten å restarte i mellom), så starter ikke spillet. Får bre svart skjerm og hopper tilbake til desktop. Må derfor restarte for å spille igjen? Noen som vet noe?

9626562[/snapback]

Har samme problemet.

Lenke til kommentar

ve, det er sabla enkelt og komme inn i SP (!) ikke det at jeg skal avsløre noe her pga NDA, men det er bare litt triksing så får du BÅDE LAN muligheter og SP muligheter, MEN SIDEN DET IKKE ER NOEN SP MAPS PÅ BETAEN, SÅ GÅR DET IKKE... litt synd for detta hadde vært fett :dribble:

 

pm hvis du vil høre mer :)

 

 

ps: detta er ikke kødd :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...