Gå til innhold

Crysis Beta. Noe bra?


Anbefalte innlegg

Hvis en spiller kan hugge ned trær og busker så har jo den spilleren en stor fordel i forhånd til den andre (som ikke har DX10).

9623232[/snapback]

 

Derfor er DX9 og DX10 serverne forskjellig, så ingen får fordeler. Så DX10 folka kan velge å vrake, mens dx9 folka kan kun spille på dx9 servere.

9623276[/snapback]

Flott! *klapper med hendene*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis en spiller kan hugge ned trær og busker så har jo den spilleren en stor fordel i forhånd til den andre (som ikke har DX10).

9623232[/snapback]

 

Derfor er DX9 og DX10 serverne forskjellig, så ingen får fordeler. Så DX10 folka kan velge å vrake, mens dx9 folka kan kun spille på dx9 servere.

9623276[/snapback]

 

 

Hvis det er slik, så er det en veldig dum måte å løse det på, da splitter man jo communityen litt.

Lenke til kommentar

Det spillet her er jo så og si showcase spillet for DX10. Aldri før har det hatt like mye å si å oppgradere, så de kjører nok det løpet så langt de kan. Ble veldig skuffet over at destructible environments kun gjaldt for DX10 multiplayer, når det helt klart fungerer i DX9 singleplayer, men det er vel et triks for å få folk med på bølgen.

Lenke til kommentar

Har på følelsen at den kommende bølgen med spill som starter i November vil føre til at jeg har få andre valg enn å oppgradere skjermkortet for å kunne nyte mest mulig eyecandy. :p

 

Artig å lese postene med folk som slenger rundt seg om NDA og tydeligvis ikke aner hva det er eller hva det går ut på.

Ja, betaer har NDA, men denne nekter deg ikke å si om du syns spillet suger eller ikke. Ei heller om spillet går dårlig på maskinen din eller om det går bra og hva slags spesifikasjoner og settings du kjører. Derimot om vi snakker om det konkrete innholdet eller spesifikke funksjoner, ja da er vi innom temaer som dekkes av NDA.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
jeg har 8800gtx og spiller på medium for å få bra fps. så sånn er ytelsen så langt

9625367[/snapback]

En kompis av meg kjører det smooth på high med et overklokket 8800GTS, så wtf..

9625603[/snapback]

 

 

Hva "smooth" er kan variere fra person til person, også er det ikke bare grafikk kortet som gjelder.

Lenke til kommentar
jeg har 8800gtx og spiller på medium for å få bra fps. så sånn er ytelsen så langt

9625367[/snapback]

En kompis av meg kjører det smooth på high med et overklokket 8800GTS, så wtf..

9625603[/snapback]

 

 

Hva "smooth" er kan variere fra person til person, også er det ikke bare grafikk kortet som gjelder.

9625663[/snapback]

Så sant, så sant. Jeg kjører det på medium med 20-30FPS, og han sa det gikk mye bedre på hans PC på high. (Ja, han har også spilt det på min).

 

( Jeg har 7900 GS, 2GB RAM, 2 GHZ Centrino duo. )

 

Han har C2D Cpu @ 2.5 ghz og 2 GB ram.

 

Jeg leste aldri NDA så :)

opp med bilder.

9625682[/snapback]

Steike så kul du er da.

 

Crytek har jo selv lagt ut bilder fra både betaen og annet, så hvorfor ikke bare se på de? Er det noe spesielt med de bildene som kommer igjennom forume her? Noe spesielt forhold til de?

 

Er det noen som har testet spillet i f.eks 1024x768 med low settings? Hvordan ser det ut da? Evt 800x600?

 

Bare lurer siden jeg antakeligvis ikke kan kjøre det på Ultra med min maskin :)

9625701[/snapback]

Spillet ser fremdeles pent ut på LOW, men det mister jo selvfølgelig det meste av det geniale når det gjelder grafikk.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...