Gå til innhold

Crysis Beta. Noe bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spillet er veldig dårlig optimalisert på nåværende tidspunkt hvertfall, så det går ikke særlig bra i det hele tatt.

9622189[/snapback]

Mye kommer av at det er flerspiller. Selv om ping kan være grei, vil andre elementer påvirke ytelsen. De har ennå en måned på å optimalisere spillet, noe som burde være tilstrekkelig.

9622311[/snapback]

har også hørt at de ikke har fått mest mulig ytelse ut av spillet enda, dvs. at uansett om du har en imba pc som egentlig skal kunne dra spillet uten lagg. så vil du oppleve lagg og eller lav fps.

9622344[/snapback]

 

Imba = Imbalanced. Hva svarte har det med sammenhengen der å gjøre?

Lenke til kommentar
andreas045: siden du hadde vista, åssen var det på ultra? :)

9622507[/snapback]

 

dessverre går det ikke høyere enn high i betaen, uannsett vista/xp, directX9 eller 10 kort. Men alikevel, kan bare drømme om ultra om det hadde vært med i betaen..derfor håper jeg demoen og spillet blir mye bedre optimalisert :)

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
er jo åpen beta nå så regner med at alle kan få den nå :p har selv testet ut og det kjører ikke spesielt bra på min pc hvertfall..

9622408[/snapback]

 

serr? dro alt på fult-pine-pupp, med 1680x1050 ( har ikke vista så fikk ikke tatt på ultra :hrm: )

 

NULL tegn til lagg eller fps-drops :cool:

9622431[/snapback]

hvis du ser på hardwaren min så skjønner du kanskje hvorfor :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Til dere som klager over ytelsen. Det blir mye bedre etterhvert i de neste patchene. Har vært med siden første stund og jeg må bare si ytelsen har steget med 30+ fps siden første build. Og det er enda flere beta builder som blir sluppet, så bedre ytelse kommer.

 

Dette er en beta, så for all del ikke kom å klag.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
andreas045: siden du hadde vista, åssen var det på ultra? :)

9622507[/snapback]

 

dessverre går det ikke høyere enn high i betaen, uannsett vista/xp, directX9 eller 10 kort.

9622541[/snapback]

 

åja, trudde det var bare vista som kunne ha ultra, siden jeg ser på MS sitt dx10 som et salgsobjekt

 

some good news today, ey? :cool:

 

ps: lasta ned "patch 3" hvor key'en var med, men kommer det flere "patcher" som p4 osv?

Lenke til kommentar
åja, trudde det var bare vista som kunne ha ultra, siden jeg ser på MS sitt dx10 som et salgsobjekt

 

some good news today, ey? :cool:

 

ps: lasta ned "patch 3" hvor key'en var med, men kommer det flere "patcher" som p4 osv?

9622868[/snapback]

 

Nå er du nok litt på villspor :p er vel bare Vista og DX10 som kan ha ultra på noen settings, men det går ikke ann å stille inn på før demoen eller full versjonen. Grunnen til det, er vel fordi folk ikke skal bry seg så sykt om de greier spillet på fult i betaen, siden spillet ikke er ferdig, og dem er mer opptatt av bugs. Så du må nok ha vista ja ;)

 

EDIT: foresten må du ha DX10 og vista for å bl.a skyte ned f.eks trær i multiplayer.

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
åja, trudde det var bare vista som kunne ha ultra, siden jeg ser på MS sitt dx10 som et salgsobjekt

 

some good news today, ey? :cool:

 

ps: lasta ned "patch 3" hvor key'en var med, men kommer det flere "patcher" som p4 osv?

9622868[/snapback]

 

Nå er du nok litt på villspor :p er vel bare Vista og DX10 som kan ha ultra på noen settings, men det går ikke ann å stille inn på før demoen eller full versjonen. Grunnen til det, er vel fordi folk ikke skal bry seg så sykt om de greier spillet på fult i betaen, siden spillet ikke er ferdig, og dem er mer opptatt av bugs. Så du må nok ha vista ja ;)

 

EDIT: foresten må du ha DX10 og vista for å bl.a skyte ned f.eks trær i multiplayer.

9622918[/snapback]

 

neinei, jeg viste det, men siden du sa at det bare var fordi det var en beta så fikk jeg et lite håp :whistle: ( broken now :dontgetit: )

 

har åsså ikke sett noe bugs for å være ærlig! :) prøvd å se dem, men har ikke :ph34r:

 

det med å skyte ned trær har jeg faktisk ikke prøvd, selvom jeg kjører xp da

går det bare i vista får å skyte ned trær? fikk se litt physix og det var faktisk veldig bra, men har ikke sett noen trær bli skyti ned ( damnit! :( )

 

hadde vært litt gæy å gått gjennom hele skaugen med gatling og skyti hele skogen ned på en bedre måte enn Norges Skog :)

Lenke til kommentar

neinei, jeg viste det, men siden du sa at det bare var fordi det var en beta så fikk jeg et lite håp :whistle: ( broken now  :dontgetit:  )

 

har åsså ikke sett noe bugs for å være ærlig!  :) prøvd å se dem, men har ikke :ph34r:

 

det med å skyte ned trær har jeg faktisk ikke prøvd, selvom jeg kjører xp da

går det bare i vista får å skyte ned trær? fikk se litt physix og det var faktisk veldig bra, men har ikke sett noen trær bli skyti ned ( damnit!  :(  )

 

hadde vært litt gæy å gått gjennom hele skaugen med gatling og skyti hele skogen ned på en bedre måte enn Norges Skog :)

9623015[/snapback]

 

 

Går nok bare i vista og DX10 med å skyte ned trær i multiplayer. Så dvs at ingen kan skyte ned trær i betaen siden det er dx9. Men, for dere som har dx9, kan også skyte ned trær, men kun i singleplayer

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Går nok bare i vista og DX10 med å skyte ned trær i multiplayer. Så dvs at ingen kan skyte ned trær i betaen siden det er dx9. Men, for dere som har dx9, kan også skyte ned trær, men kun i singleplayer

9623075[/snapback]

Hva i all verden er poenget med det? Jeg luker kjøpt&bealt av MS...
Lenke til kommentar
Går nok bare i vista og DX10 med å skyte ned trær i multiplayer. Så dvs at ingen kan skyte ned trær i betaen siden det er dx9. Men, for dere som har dx9, kan også skyte ned trær, men kun i singleplayer

9623075[/snapback]

Hva i all verden er poenget med det? Jeg luker kjøpt&bealt av MS...

9623135[/snapback]

 

Synes selv egentlig det er drit teit, men har vista og DX10, så bryr meg egentlig ikke :p

Lenke til kommentar
Hvis en spiller kan hugge ned trær og busker så har jo den spilleren en stor fordel i forhånd til den andre (som ikke har DX10).

9623232[/snapback]

 

Derfor er DX9 og DX10 serverne forskjellig, så ingen får fordeler. Så DX10 folka kan velge å vrake, mens dx9 folka kan kun spille på dx9 servere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...