Gå til innhold

Crysis Beta. Noe bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spillet er veldig dårlig optimalisert på nåværende tidspunkt hvertfall, så det går ikke særlig bra i det hele tatt.

9622189[/snapback]

Mye kommer av at det er flerspiller. Selv om ping kan være grei, vil andre elementer påvirke ytelsen. De har ennå en måned på å optimalisere spillet, noe som burde være tilstrekkelig.

Lenke til kommentar
Spillet er veldig dårlig optimalisert på nåværende tidspunkt hvertfall, så det går ikke særlig bra i det hele tatt.

9622189[/snapback]

Mye kommer av at det er flerspiller. Selv om ping kan være grei, vil andre elementer påvirke ytelsen. De har ennå en måned på å optimalisere spillet, noe som burde være tilstrekkelig.

9622311[/snapback]

har også hørt at de ikke har fått mest mulig ytelse ut av spillet enda, dvs. at uansett om du har en imba pc som egentlig skal kunne dra spillet uten lagg. så vil du oppleve lagg og eller lav fps.

Endret av værdama
Lenke til kommentar

Newsflash, det er en debug versjon. Hvis du åpner console så finner du fort ut hvorfor spillet går tregt. Uansett om du kjører 8800GTX i SLI så spiller det ingen trille. verken nVIDIA eller ATi har kommet med noe ordentlige drivere heller.

 

Er derfor det er en NDA på dette, normale folk bare tenker "omg sucky performance, crysis sux ass, ban plz".

Lenke til kommentar
er jo åpen beta nå så regner med at alle kan få den nå :p har selv testet ut og det kjører ikke spesielt bra på min pc hvertfall..

9622408[/snapback]

 

serr? dro alt på fult-pine-pupp, med 1680x1050 ( har ikke vista så fikk ikke tatt på ultra :hrm: )

 

NULL tegn til lagg eller fps-drops :cool:

Lenke til kommentar
SP demoen vil nok være første gang vi kan få noe som tilnærmer seg faktisk ytelse vi vil få tror jeg.

9622443[/snapback]

 

hvorfor bare i SP? syns detaljene innafor MP var bra jeg, SELVOM det var litt textur-feil de første 5 sekundene( som gikk over heldigvis :love: )

 

OT: men syns ytelsen var VELDIG bra, men jeg fikk ikke tracka fps-verdiene da...

skal det etterpå tenker jeg :)

 

alt i alt er jeg storførnøyd med MP'en, og gleder meg til å kjøpe det ass :)

 

 

 

 

ps: veldig bra av fileplanet å gi ut keys til de som IKKE var subscibers, men for ALLE brukere enten de hadde betalt eller ikke :thumbup:

Endret av apoligize
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...