99tnor Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 På 40 hk'eren min er det hydraulisk tilt, men den slutta og fungere skikkelig i dag.. Da jeg skulle ta opp motoren gikk det dårligere og dårligere.. Det hørtes og ut som om det var luft i oljepumpa.. Hva kan ha skjedd og hva kan jeg gjøre med det?? Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 På 40 hk'eren min er det hydraulisk tilt, men den slutta og fungere skikkelig i dag.. Da jeg skulle ta opp motoren gikk det dårligere og dårligere.. Det hørtes og ut som om det var luft i oljepumpa.. Hva kan ha skjedd og hva kan jeg gjøre med det?? 9621259[/snapback] spis en bolle og legg deg. når du våkner opp i morgen så fungerer den som normalt igjen Lenke til kommentar
99tnor Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 hahahhahhaha... ehhh ånei .. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 sjekk om den lekker olje, evnt prøv og fyll på. Lenke til kommentar
kjeterik Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 På 40 hk'eren min er det hydraulisk tilt, men den slutta og fungere skikkelig i dag.. Da jeg skulle ta opp motoren gikk det dårligere og dårligere.. Det hørtes og ut som om det var luft i oljepumpa.. Hva kan ha skjedd og hva kan jeg gjøre med det?? Jeg hadde akkurat samme problem som deg. Når jeg åpnet tiltmotoren så var isoleringa på ledningen til den ene børsten borte, dette resulterte i et ødelagt relee. Kanskje dette er noe du kan se på. Min gikk å veldig tregt før d sa stopp.... Lenke til kommentar
Terbium Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 kan være en simmer-ring som er ødelagt som gjør at trykket ikke holder seg så høyt som det skal Lenke til kommentar
Hans-J Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ta enkelt og greit og lever den til reperasjon på et verksted. De fikser det uten problemer. Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ta enkelt og greit og lever den til reperasjon på et verksted. De fikser det uten problemer. Skal ikke si uten problemer:P Og selfølgelig, å levere motoren inn til verksted svir godt i lommeboka og.. Lenke til kommentar
jonast Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 har hatt samme problem. Mest sansynelig er det oljen som lekker ut, i og med at den funket litt, men så dårligere og dårligere. Det skal være foring i skruene og pakninger rundt alt av utganger, så hvis noe av dette mangler, er det godt mulig at oljen sniker seg ut der! Dette var ihvertfal feilen med min! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå