Gjest Gjest_Gjest_* Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hei. Har seg sånn at for 4 månder siden, så ble det slutt mellom meg og kjæresten. Det var jo grunner, domt vi ikke snakka om det skikkelig ellers hadde vi fortsatt vært sammen.. Etter en stund så holdt vi på igjen pga. følesene våre, men før dette sa hun at hun var bestemt på å ikke bli sammen med meg igjen. Så tenkte jeg hun hadde ombestemt seg, som hun hadde. Vi snakka sammen og bestemte oss for å prøve igjen, men hun ville ha tid osv. Så en dag spørte jeg om hun skulle være med meg og en kamerat på byn en tur, som hun sa ja til Skulle hente henne på et vorspiel i bilen til kameraten min, så spørte hun om en veninne kunne sitte på til en fest. Dette fikk hun da lov til, og nesten fremme klarer denne veninna å lure henne med på festen. Vi stikker til byn, jeg litt sur å sint for at hun gjor dette, men etter en stund kommer hele denne festen ned til byen og jeg treffer henne. Hun litt sur på meg for at vi ikke hentet henne på festen, men jeg klikka å sa vi ikke var noe taxi for henne. Er nede i byen så kommer det en kuk fra den andre festen å tar henne i hånden uten videre, så klikker jeg og skal til å gi han en fin en midt i tryne så stopper jeg fordi jeg kom på at det var nettop dette som var en av grunnene til det ble slutt.. Jeg er jævli sjalu av meg.. Jeg tok jo tak i karen og hun ble sint siden hun visste jeg skulle slå han. Så jeg snakka ikke med henne hele tiden, hun var trist og jeg ble fortalt av en veninne av henne at hun hadde bare snakka om meg på festen og hele veien til byn osv. Jeg var jo trist, så tok jeg henne med meg og gikk en tur, satt oss på en benk å unnskyldte meg. Hun begynte å grine fordi jeg ødla alt for henne hele tiden. Dagen etterpå kom hun til meg og det fiksa seg. Men etter en stund ville hun plutslig ikke prøve igjen, for jeg hadde viss vist at det ikke kom til å funke osv. Og hun sa vi aldri kom til å bli sammen. Så etter en stund etter dette igjen så skjedde det igjen, jeg trodde kanskje hun hadde ombestemt seg, men holdt heller kjeft. Hun skulle på klassetur og jeg planla å snakke med henne før denne, men var ikke mann nok. Så når hun kom hjem ville hun ikke lenger kysse meg, så jeg antok noe hadde skjedd på turen å snakka med henne. Ingenting hadde skjedd, og hun sa hun hadde bestemt seg for at vi ikke skulle bli sammen igjen for vi hadde prøvd å det funka ikke. Etter min mening har vi aldri prøvd, men Når hun var på turen hadde en veninne av henne sitt en melding jeg sendte henne, og for ikke lenge siden sa hun at denne veninna hadde sagt hun måtte slutte å vær med meg. Og at alle vennene hennes ser på meg som en "badboy". Egentlig er jeg ikke det, men har bare hatt mine problemer, og jeg klarer faktisk å holde roen nå. Med mindre noen slår til meg seffølgelig, da klikker det. Skulle kanskje ha sjekka meg for ADHD, for kan bli skikkelig hyper når jeg sitter hjemme alene å bare drikker cola osv., drikker jeg alkohol blir jeg sint. Og til vanlig så sliter jeg med at jeg blir ALT for lett sint, eneste som holder sinne inne i meg nå for tiden her hun. Tenker på henne når jeg våkner, når jeg er på skolen, når jeg kjører til skolen, når jeg sitter på dataen, hører på musikk, ser tv og skal legge meg. Ikke lenge siden vi snakka om det, og for meg virker det som hun ser på hva vennene kommer til å mene og si og sier. For hun ville ikke at folk skulle tro hun va ustabil ( ) osv. og hun hadde sagt til folk vi aldri kom til å bli sammen.. Jeg har jo sagt det motsatte da, så folk vet jo hva som skjer og ser det. Og inne i praten etter hun mange ganger hadde sagt at vi aldri kom til å bli sammen, sa hun "Hva om vi prøvde da, hva skulle vi endret osv. ?" . Så sa jeg noe så tenkte hun lenge... Var jo enige om at det kunne ikke fortsette sånn så dette, og sa jeg ville ikke være venn med en jeg elsker, og vet elsker meg. Så sa hun at vi burde ikke være så mye alene og være med andre venner med hverandre liksom... Så jeg var kjapp i å invitere henne og veninna på bowling når en kamerat spørte meg, bare noen dager etter Da var hun innpå meg hele tiden, og jeg satt med maskinen på stolen der, så satt hun seg på samme stol, og var hele tiden oppi meg og ville ha meg med på et sånn annet spill de hadde der Fikk et lite kyss på kinnet når hun klemte meg når hun skulle gå.. Så igår var jeg med henne, så på tv, snakka sammen og prøvde hennes nye kamera og tok kødde-bilder av hverandre.. Så masserte jeg føttene hennes, så sa hun at hun fikk frysninger av ting som var deilig og det var nesten som en orgasme Åsså sa jeg det var helt likt med meg så gjorde hun ting hun gjorde med meg når vi var sammen som hun visste jeg likte. Og fikk et par kyss på halsen før jeg gikk, som hun vet jeg liker. Hun har sagt at hun av og til vil være sammen med meg, men av og til ikke.. Det jeg tror stopper henne er veninnene, og andres meninger! Tenkte å prøve på å være mye sammen med andre med henne, men er jo ikke så lett når felles venner ofte ikke har tid og noen studerer i andre byer! Tror hun vil innse at vi må bli sammen om vi er med andre folk og ikke så mye alene.. Noen som har tips om hvordan jeg kan fikse opp i dette rotet, hvordan jeg kan få "overtalt" henne. Det er jo bare idiotisk å være venner når vi elsker hverandre. Var sammen et år, holdt på 4-5 månder før vi ble sammen. Kjedes oss aldri sammen, forsåvidt ikke nå heller, har et par felles interesser som film, fotografering, musikk og slaske oss. Ikke gidd å kom med at jeg skal komme over henne, for jeg gidder ikke å komme over henne så lenge hun elsker meg! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Kvifor er du så sikker på at ho virkeleg elskar deg? På meg virkar det som om dette er noko du sjølv innbiller deg... Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Gjest_* Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 For det første så har hun sagt det, etter vi snakka sammen.. Spørte hvorfor hun hadde bestemt seg, åsså spørte jeg om det var fordi hun ikke elska meg. Og hun sa at hun elska meg, men det ikke kom til å funke :S Og jeg merker det på henne, på måten hun er og oppfører seg på når jeg er sammen med henne.. Men, hvorfor skal hun lyge om det.. Jeg kjenner henne godt nok til å vite at viss hun ikke gjorde så hadde hun sagt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå