viste19 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Har bestilt Prosessor,vifte,lysrør,lysende IDE Ledning =) Må jo få litt lys når jeg har fått nytt kabinett... Merkelig di har alle (Sjeldne) ting jeg søkte på. Først må jo di behandle orden. Gjennomsnitt 3 dager. Sende det til mail ( Hvis E mail serveren ikke er full ) 1 dag gjennomsnitt. Lagerne bestille flere. 1 Uke gjennomsnitt Lagerne mottar varen og sender ut samme dag ? Sendes til oslo sentral 1-4 dager etter ) Videre til kommunen. noen timer.... = 9,5 dager hvis varen er på lager ?? GJENNOMSNITT etter alt jeg har sittet å lest 1,30 timer i denne tråden = 16,5 dager hvis varen ikke er på lager ?? GJENNOMSNITT etter alt jeg har sittet å lest 1,30 timer i denne tråden MYE enklere med f.eks komplett..200 dyrere ca ? Eier lager. Rask leveringstid ( Med unntak ) Ble tilsammen 2000. Betalte med Mastercard. Please gud !! Jeg vil være en av de heldige !! Dette blir nok første og siste gang. Snakkes når jeg har "Fått" esken for å gi tilbakemelding. Lenke til kommentar
dreuf Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 I går sendte jeg mail til daglig leder hos Amentio, hvor jeg og låg med en link til denne tråden. I dag fikk jeg svar på mailen som jeg sendte inn tidligere med klage på produktet jeg har kjøpt. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 De som poster her er nok de som har vært uheldige, så å lage et snitt utifra denne tråden er er helt galt. De gangene jeg har brukt amentio har ordren blitt sendt til normal tid (2-3 dager). Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Haha nå ser jeg at posten har pakken min i oslo =) Den er vell i stavanger om 1-2 dager =) Takk Amentio !! Lenke til kommentar
ChrizO Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Vet ikke helt hva jeg skal si om amentio.. Bestilte i forrige uke en maskin bestående av 7 deler.. Fikk ut over uken 4 forskjellige pakker med enkelte av delene i.. Var mye rot med disse pakkene, for det første så kommer de på dagtid, så vist man jobber eller går på skole så er det en dårlig deal. Var også noe kludder med at posten ikke kunne finne pakkene men det er for all del ikke amentio sin feil. Uansett så manglet jeg fortsatt 3 deler, noe jeg fant merkelig ettersom det sto at alle delene var på lager. Undersøkte litt på saken og det så ut som hovedkortet plutselig ikke var lagervare lengre selv om det var 50+ dagen jeg bestilte. Ringte inn denne uken for å høre hva som skjedde og om jeg kunne bytte hovedkort men ble på en måte avfeid med at han skulle undersøke saken og sende meg en mail.. Denne mailen kom aldri så jeg valgte å avbestille resterende orde og bestille fra en annen webshop.. Så hva skal man si om amentio, veldig hyggelige folk som sitter og svarer telefon, virker seriøs nok men synest det var litt dårlig gjort og ikke gi noe tilbakemelding.. Kan ikke skylde alt for mye på amentio at leveringen går tregt ettersom de er avhengig av de eksterne lagrene som de kjøper gjennom.. Så en bedre oppdatert webside med lagerstatus og bedre tilbakemeldinger til kjøperne så ville nok jeg handlet der igjen. For enkle små ting så vil jeg nok velge dem igjen.. Men har du "hast" med å få varen og bestiller større ordre så ville jeg nok valgt noen andre.. Endret 29. november 2007 av ChrizO Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Meh, har brukt 25k (i år, fordelt over ca. 7 bestillinger) hos Amentio. De viktige reglene: 1) Amentio svarer aldri på e-post. Ring dem. 2) Amentio sender ikke nødvendigvis alt som bedriftspakke dør-til-dør. 3) Amentio gir deg ikke bestanding (alle) sporingsnumrene. 4) Amentio sender som regel alt innen en uke hvis det er på lager, men de får det ikke nødvendigvis ut øyeblikkelig. 5) Amentio sin eneste fordel er lave priser. Vil du ha service, kjøp tingene dine andre steder. Blir å fortsette å bruke Amentio til ting man sparer mye på, men andre ting handler jeg andre steder. Har samme erfaringer som deg her, Amentio kan være sein til å sende ut pakker, så derfor bestiller jeg kun fra de hvis jeg ikke må ha delene med engang. Med Amentio regner jeg med rundt en uke/halv annen ukes leveringstid, andre butikker ligger på rundt 4 dager. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Amentio består av fem ansatte og har ikke lager selv.. har handlet for noen hundre tusen hos de i bedriftsammenheng, men da har jeg epost,mobil og msn til vedkommende. jeg har også bestilt privat, noe som heller ikke var noe problem. dersom du prøver å ringe sentralbordet får du som oftest ikke svar, sender du epost kan det ta litt tåd å få svar ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå