espw Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det har funket tidligere da brukte jeg en gammel msn versjon. Men så har dama tydligvis oppgradert til den nyeste versjonen å da er det helt stopp. Har prøvd med fler gamle versjoner nå også, men får ikke installert de engang pga de er for gamle. takk for hjelp E Lenke til kommentar
lupah Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hvilken msn-versjon er det snakk om? Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 har postet noen emner om dette tidligere... ingen løsning på mine emner heller uten MSN i flere måneder nå Lenke til kommentar
lupah Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hmm, jeg bruker msn 8.1 uten problemer i Vista. Lenke til kommentar
hegvold Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Har du orginal vista da, viss man bruker timestopper så slutter msn og virke etter 30 dager. Lenke til kommentar
espw Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Oldversionhttp://www.oldversion.com/ har du prøvd noen gamlere da Alte-to? (kan jo bruke web messenger til nød, hehe) Men jeg har fått svar et annet sted om at versjon 7.0 eller 6.0(husker ikke helt) funker men ikke den nye, men når jeg prøver 7.0 nå, får jeg ikke gjort noe annet enn at jeg får beskjed om at nye versjon er tilgjengelig. mulig det er noe triks med å kjøre som administrator osv skal prøve litt mer Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Timestopper?? skal prøve noen andre versjoner nå... genuin vista ja, min første kjøpte windows ...så funker ikke MSN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå