olaberg Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Hei Vil vite hvilken gitarsolo du syntes må være den peneste Endret 3. oktober 2007 av cun Lenke til kommentar
mkon Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det er så enormt mange at jeg gidder ikke nevne, men nevner en som jeg hører på atm. Ozzy Osbourne & Randy rhoads - Crazy Train Lenke til kommentar
olaberg Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Det er så enormt mange at jeg gidder ikke nevne, men nevner en som jeg hører på atm. Ozzy Osbourne & Randy rhoads - Crazy Train 9621047[/snapback] Ja liker den men tenkte på en som går litt saktere Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Ja liker den men tenkte på en som går litt saktere 9621139[/snapback] Det er vel opp til hver enkelt. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Nydeligste: Første soloen til Michael Amott på Carcass - Heartwork (sangen) Kuleste: Morbid Angel - Where the slime live Death - Pull the plug Begge er like kule. Klarer ikke bestemme meg hvilken som er den kuleste. begge sangene viser at både Chuck Schuldiner og Trey Azagthoth er jævlig gode solister. Lenke til kommentar
olaberg Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Nydeligste:Første soloen til Michael Amott på Carcass - Heartwork (sangen) Kuleste: Morbid Angel - Where the slime live Death - Pull the plug Begge er like kule. Klarer ikke bestemme meg hvilken som er den kuleste. begge sangene viser at både Chuck Schuldiner og Trey Azagthoth er jævlig gode solister. 9621379[/snapback] Takk sånt svar jeg ville ha ^^ Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hvorfor lager folk sånne tråder Helt utrolig uinteresanne. Men poenget mitt var at finnes det ikke en sånn tråd fra før av? Der ja Lenke til kommentar
olaberg Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Hvorfor lager folk sånne tråder Helt utrolig uinteresanne. Men poenget mitt var at finnes det ikke en sånn tråd fra før av? Der ja 9621528[/snapback] Lagde tråden for jeg skal lære meg en roli og peen solo på gitar Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Pink Floyd - Comfortably Numb er vell en av de fineste jeg vet Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Iron Maiden - Afraid to Shoot Strangers tasyzoieqX4 Lenke til kommentar
Speik Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Sier det samme som jeg sa i gitarsolo-pollen, nemlig Ayreon - One Small Step Fantastisk! Ingen over, ingen ved siden. Arjen Lucassen er konge når det kommer til gitarsoloer Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Key to the gates Burzum Dette er en av de beste og rolige soloene jeg har hørt. Låten er for min del ikke så bra ,men jeg hører den allikevell pågrunn av soloen kommer ca 2:55 Edit. Master of puppets Endret 3. oktober 2007 av Nebuchadnezzar Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Om det er den PENESTE, er det nødt til å bli The Spirit Carries On av Dream Theater. Heeerlig solo! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 liker sånne tråder eg, men det finnes ein sånn fra før av da, egentlig. opeth - windowpane (nr 2 er best) pinkfloyd - comfortably numb (nr 2) led zeppelin - stairway to heaven dire straits - sultan of swing rolling stones - gimmie shelter Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Denne låta, Planet of New Orleans av Dire Straits, er så vakker og vellagd at det er til å grine av. Synd er det at denne sangen ikke er kjent i det hele tatt, fordi den overgår det aller meste. Gitarspillet er helt fantastisk. Anbefaler ALLE å se hele denne videoen, for dette er noe du ikke vil gå glipp av. http://youtube.com/watch?v=FVeFz_AhNGI Endret 3. oktober 2007 av Lovold Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Må si at solo'n i Hotel California av The Eagles er rimelig digg. Men er mange andre jeg syns er helt utrolig digge og, klarer nok ikke å bestemme meg om en som jeg syns er best. Endret 3. oktober 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Langt uti énsporsplata Light of Day, Day of Darkness av Green Carnation, som er over en time lang, er det en herlig solo. Herlig herlig. Lenke til kommentar
huf Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 9621708[/snapback] 03:07 ut i sangen er der ei kjend melodilinje. Fra kva sang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg