MoonTheLoon Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hold brettet "plant", altså på lik høyde med kanten. Når du tar smith kommer nosen under kanten. Vri brettet direkte fra 5-0 til tail uten og få nosen ned. Tror jeg Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hørtes fornuftig ut, skal teste det. Lenke til kommentar
Heptis Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Noen andre enn meg som har problemer med at når man gjør en flip (samme hvilken type) så tar skateren automatisk en grab? Dette har vist seg å bli veldig frustrerende for min del siden hver gang jeg skal gjøre en flip for så å ta manual, så tryner han fordi han absolutt skal ta en grab først. Noen som vet hva dette skylder? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Stein1 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det må være fordi du kommer borti grap-knappen foran (husker ikke hva den heter). Lenke til kommentar
Heptis Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Er ikke nær noen andre knapper en analogen som man tar flippen med :/ Lenke til kommentar
Stein1 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Kanskje du skyver den analoge for langt frem/tilbake når du skal over i en manual, så det ser ut som han skal grabbe? Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg sliter med han fyren fra LA og du skal grinde opp til andre etasje.. Hvordan i h klarer jeg dette? Har prøvd og prøvd.. Trenger hjelp På forhånd takk! Lenke til kommentar
Stein1 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg sliter med han fyren fra LA og du skal grinde opp til andre etasje..Hvordan i h klarer jeg dette? Har prøvd og prøvd.. Trenger hjelp På forhånd takk! http://guides.ign.com/guides/856186/ Skjønte ikke hvilken du mente, men denne kan være til hjelp Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg sliter med han fyren fra LA og du skal grinde opp til andre etasje..Hvordan i h klarer jeg dette? Har prøvd og prøvd.. Trenger hjelp På forhånd takk! http://guides.ign.com/guides/856186/ Skjønte ikke hvilken du mente, men denne kan være til hjelp Tusen takk!! Det var til mye hjelp for!! NÅ skal det spilles!! hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå