Espein Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Har u sjekka Basic-Medium-Advanced? Og det er ikke bare FlickIt-triks, men også grinder og grabber.. Og du må klare det for å få Achievementet ja Har gjort ALT, som er lista der ja.. Må jeg kanskje gjøre hippie-flip? Lenke til kommentar
MaiztRo Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Har gjort ALT, som er lista der ja..Må jeg kanskje gjøre hippie-flip? nei det må du ikke Lenke til kommentar
ottomann123 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Åssen gjør man hippie flip? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 nei det må du ikke Jamen hvorfor står det da at jeg ikke har tatt alle triksene?! Har jo sjekka boka 100 ganger Lenke til kommentar
Quatafire Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har gjort alle triksene som står i boken, men har ikke fått "godkjent" at jeg har gjort alle... Noen triks jeg må gjøre som ikke står der eller?! Det samme skjer med meg har prøvd og ta alle tricksene på nytt å, men det funket ikke for meg Lenke til kommentar
MaiztRo Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Åssen gjør man hippie flip? Det er nokkså vanskelig du tar f.eks pop shuvit men brettet går under en rail og du går over... Lenke til kommentar
ottomann123 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det er nokkså vanskelig du tar f.eks pop shuvit men brettet går under en rail og du går over... Vet det, men klarer ikke få kroppen over railen når jeg prøver det, noen tips? anyone Lenke til kommentar
Quatafire Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Vet det, men klarer ikke få kroppen over railen når jeg prøver det, noen tips? anyone prøv med double kickflip eller double heelflip det syns jeg er lettest Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Noen her som har klart X Games megaramp? sliter som bare juling med den Edit: Klarte den alikevel. Var ikke så vanskelig Endret 10. oktober 2007 av Rcane Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Megaramp er jo enkelt.. Bare ta en 720 f.eks. Stiffy over det første hoppet (Land i manual hvis du kan) Og så tar du bare en 900 Christ Air på Vert-Rampen.. Det enkleste(kanskje eneste) stedet å ta en Hippie flip på er ved skolen.. Litt vanskelig å beskrive, men det er en litt høy rail der.. Ta en dobbel kick/heelflip under der så går det etter noen forsøk.. Skjønner ikke hvorfor dere ikke får det.. Jeg fikk det.. Bare å gjøre alle triksa, og så lande det.. Men hus å gjøre FS og BS( hvis det er da) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Megaramp? Tre tall... 9. 0. 0. Skjedde noe litt morsomt -og rart med meg i dag. Jeg sitter og spiller, og jeg er "ferdig" med Skateboard Mag, og skal til og ta cover shot for Thrasher bladet. Og akkurat når bildet jeg valgte skal komme opp på skjermen, fryser xboxen min. Jeg skrur den av og på, og gjør cover shotet på nytt igjen. Da kom det opp feil achievement melding... det sto "Halfway There" istedenfor "Skater of the Year (elns)". Så jeg gikk inn på Achievement lista for å sjekke om jeg hadde fåt to Achievementer i slengen. Neida. Jeg hadde plutselig hoppet opp fra 200Gamerpoint til 825. Det vil si at jeg plutselig fikk 625 poeng Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Nollie 360 Flip er ikke så vanskelig som man skulle tro, husk at det ikke er nødvendig å trykke opp først for å stå i nollie (jeg gjorde hvertfall det hele tiden ), bare ta trikset med en gang slik du ser i Trick Book-en. Ikke kjør på med så mye fart heller. Edit: leif. Hmm, synest det oppdraget er umulig har ikke fullført det enda. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ingen som vet om noe map til alle spotsa a? Klin umulig å finne alle da! Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Da var skate. finished! Fant alle spotsa i dag.. Little tip: Hvis du ikke finne spotsa; så ta på Unranked, på Live, Host en privat en og så tar du det spotte du vil finne og starter opp gamet.. Se deg litt rundt når du starter og se om du kjenner deg igjen.. Husk det, og gå videre til neste.. LAKUS......: Jeg har 5 poeng mer enn deg ....... .. (Fortjent ) Endret 12. oktober 2007 av AndreKK Lenke til kommentar
Espein Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Ingen som vet om noe map til alle spotsa a? Klin umulig å finne alle da! Her har du det! Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Her har du det! Du er en reddende engel! Lenke til kommentar
MaiztRo Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg fant alle uten mapet, det tok litt tid men jeg klarte det og det var målet.. slet mest med a spot to stair.. den tok litt tid hadde kjørt forbi mange ganger har bare aldri sett det Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Noen hete tips for hvordan gå fra fs 5-0 til fs tail UTEN å gå via fs smith? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det er den ved huset ikke sant? Kan ikke huske at dette var noe problem jeg, bare land i 5-0 og vri VENSTRE stikka slik at du vrir deg over til tailen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg gjør det, men sklir "innom" smith før jeg når tail, slik at trikset ikke blir gyldig. Det skal jo være FS 5-0 til FS tail, og det kan tydeligvis ikke være noe mellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå