Gå til innhold

Skate mission helper

Core-1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Megaramp er jo enkelt.. Bare ta en 720 f.eks. Stiffy over det første hoppet (Land i manual hvis du kan) Og så tar du bare en 900 Christ Air på Vert-Rampen..

Det enkleste(kanskje eneste) stedet å ta en Hippie flip på er ved skolen.. Litt vanskelig å beskrive, men det er en litt høy rail der.. Ta en dobbel kick/heelflip under der så går det etter noen forsøk..

Skjønner ikke hvorfor dere ikke får det.. Jeg fikk det.. Bare å gjøre alle triksa, og så lande det.. Men hus å gjøre FS og BS( hvis det er da)

Lenke til kommentar

Megaramp? Tre tall... 9. 0. 0.

Skjedde noe litt morsomt -og rart med meg i dag.

Jeg sitter og spiller, og jeg er "ferdig" med Skateboard Mag, og skal til og ta cover shot for Thrasher bladet.

Og akkurat når bildet jeg valgte skal komme opp på skjermen, fryser xboxen min. Jeg skrur den av og på, og gjør cover shotet på nytt igjen.

Da kom det opp feil achievement melding... det sto "Halfway There" istedenfor "Skater of the Year (elns)".

Så jeg gikk inn på Achievement lista for å sjekke om jeg hadde fåt to Achievementer i slengen.

Neida. Jeg hadde plutselig hoppet opp fra 200Gamerpoint til 825. Det vil si at jeg plutselig fikk 625 poeng :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Nollie 360 Flip er ikke så vanskelig som man skulle tro, husk at det ikke er nødvendig å trykke opp først for å stå i nollie (jeg gjorde hvertfall det hele tiden :p), bare ta trikset med en gang slik du ser i Trick Book-en. :) Ikke kjør på med så mye fart heller.

Edit: leif.

Hmm, synest det oppdraget er umulig :( har ikke fullført det enda.

Lenke til kommentar

Da var skate. finished! Fant alle spotsa i dag.. Little tip: Hvis du ikke finne spotsa; så ta på Unranked, på Live, Host en privat en og så tar du det spotte du vil finne og starter opp gamet.. Se deg litt rundt når du starter og se om du kjenner deg igjen.. Husk det, og gå videre til neste..

LAKUS......: Jeg har 5 poeng mer enn deg :D....... .. (Fortjent :hrm:)

Endret av AndreKK
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...