Espein Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) det er jo litt lol egentli, kune jo bare velge den :S 9625236[/snapback] Synest det er bra jeg, ser jo aldri ekte pro-skatere flyr fra sponsor til sponsor skate er ikke som Tony Hawk spillene, heldigvis! 9625391[/snapback] hehe nei det fårstår eg jo, men når eg skulle velge sponsor så kunne eg bare velge den eg har nå, bure fått et valg syns eg. 9625502[/snapback] Du kunne bare ventet til du fikk flere valg.. Endret 3. oktober 2007 av Espein Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Sliter med å få god score i Megaramp-konkurransen i X Games jeg, innspill? Rekorden min er 75 eller noe Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) lurte på om noen kunne tipse meg litt videre jeg, har et par pro missions igjen.... 1. P-rod tech too hubba (der du skal ta Nollie360 flip too grind) men hvordan tar man en 360 flip?klarer bare 360 popshovit og den er visst ikke godkjent 2. McKay`s grind `N Flip (Hit the bowled Corner Coping) jeg får ikke nok fart..... 3. Hsu`s Eduskate..... her skjønner jeg ikke hva jeg skal gjøre.... EDIT: klarte denne, trengte 500 poeng, fkk 501...hehe noen som har tips? Endret 3. oktober 2007 av joarn2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 den nummer 1 der sliter eg og med :/ klarer bare andre men aldri den 360 flippen. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 vet ikke hvilken vei jegskal trykke jeg Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 lurte på om noen kunne tipse meg litt videre jeg, har et par pro missions igjen.... 1. P-rod tech too hubba (der du skal ta Nollie360 flip too grind) men hvordan tar man en 360 flip?klarer bare 360 popshovit og den er visst ikke godkjent 2. McKay`s grind `N Flip (Hit the bowled Corner Coping) jeg får ikke nok fart..... 3. Hsu`s Eduskate..... her skjønner jeg ikke hva jeg skal gjøre.... EDIT: klarte denne, trengte 500 poeng, fkk 501...hehe noen som har tips? 9627206[/snapback] . P-rod tech too hubba (der du skal ta Nollie360 flip too grind) men hvordan tar man en 360 flip?klarer bare 360 popshovit og den er visst ikke godkjent Gå på TRick bok og skjekk bare da! Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det er en trick bok i menyen som viser hvordan du gjør nollie 360 flip. Og i den mega ramp konkuranse er det bare å ta grab med masse spins Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 lurte på om noen kunne tipse meg litt videre jeg, har et par pro missions igjen.... 1. P-rod tech too hubba (der du skal ta Nollie360 flip too grind) men hvordan tar man en 360 flip?klarer bare 360 popshovit og den er visst ikke godkjent 2. McKay`s grind `N Flip (Hit the bowled Corner Coping) jeg får ikke nok fart..... 3. Hsu`s Eduskate..... her skjønner jeg ikke hva jeg skal gjøre.... EDIT: klarte denne, trengte 500 poeng, fkk 501...hehe noen som har tips? 9627206[/snapback] Slet med nr.2 jeg også! Tilslutt hoppa jeg så jeg sto oppå rampen, også flippa jeg liksom oppå copingen og flippa ut igjen ned i bua Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Slet med nr.2 jeg også! Tilslutt hoppa jeg så jeg sto oppå rampen, også flippa jeg liksom oppå copingen og flippa ut igjen ned i bua har tenkt meg fram til en og, men nå kommer jeg meg ikke opp, fortsatt for lite fart ELSKER SKATE! Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Gå på TRick bok og skjekk bare da! 9627327[/snapback] har prøvd det,men klarer ikke de som står der! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) ja det er jo umulig og klare det selv om et står i den trick boken. får vell bare inse at eg aldri får gjort det oppdraget da Endret 3. oktober 2007 av gas Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 ja det er jo umulig og klare det selv om et står i den trick boken. får vell bare inse at eg aldri får gjort det oppdraget da ikke gi opp har faktisk klart og ta 360 flip noen ganger, det er som det står i trick book, men var bare vanskli og klare.... gjenstår bare og klare flip og grind nå! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Nollie 360 Flip er ikke så vanskelig som man skulle tro, husk at det ikke er nødvendig å trykke opp først for å stå i nollie (jeg gjorde hvertfall det hele tiden ), bare ta trikset med en gang slik du ser i Trick Book-en. Ikke kjør på med så mye fart heller. Edit: leif. Endret 3. oktober 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
MaiztRo Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Slet ganske mye med den selv, men som sagt bare gjør det fort vis du ikke klarer det så kan du heller øve deg på å få de høyere... Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 har klart de 3 mission der,nå sliter jegmed Jason Dill! vansklige triks..... Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Droppa Jason, må ha litt mer skills først.... tok noen videofilmer i stade, nå er jeg blitt invitet opp till PJ ladd(trur jeg navnet er) og skal ta en "FS 5-0 to FS tail" 5-0 er greit, men FS(Frontside) Tail? Lenke til kommentar
wrau Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 gas: Prøv å dra stikka meir ned enn ned mot høgre/venstre. Då får hvertfall eg det lettere til. Ellers gjelder øving gjør mester her og. joarn2: Du bare snur deg til switch, tar 5-0 og snur stikka til høgre(eller venstre) og så skifter han til FS tail. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Du tar først en 5-0 på benken så bare vrir du brettet med kontrollen så du tar en tailslide. FS (frontside) og BS (backside) er ettersom hvilken side du kommer fra. Får du BS tailslide når du prøver starter du heller fra andre siden av benken så det blir FS Edit: aah, for sein. Endret 3. oktober 2007 av Espein Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 ok skal prøve mer på det dere trikset Men det er en son pil på mappen, som alltid peker nord over men eg klarer ikkje komme til den, hva er den til? Lenke til kommentar
wrau Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det er vel det første trasher-oppdraget. Viss du tar opp kartet i backpacken og trykker y så får du det fram.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå