Gå til innhold

Fordeler Ulemper win xp 64bit

Anbefalte innlegg

Noen som har win xp 64bit versonen her?

Lurer på om hvordan det fungerer å bruke 64bit versjonen i forhold til 32bit

Vet at det skal være en stor fordel i feks spill og filmredigering siden man kan ha masse ram.

Men hvordan er det med programmer som kansje ikke vil kjøre på 64 bit?

Fungerer feks zone alarm ,winrar adobe nero osv i 64 bit?

Regner med at de gjør det ,men fint om noen kan komme med noen erfaringer med 64bit system.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Nå som xp 64 er " modent " så ser jeg ikke annet enn fordeler ved xp64. Roter rundt i vista ultimate 64bit - men når 30 dager'n er over så tror jeg nok xp64 kommer tilbake på maskinen min....

Tidligere så var drivere et problem - men så sant du ikke har gammel hw så vil driver opplevelsen være det samme som på vanlig xp.

alle programmene du tok i posten din fungerer i XP64 - gammle spill vil kanskje være et problem...alle BF spillene fungerer uten problem.

Snabel

Lenke til kommentar

Kjører XP64 selv, og ikke hatt noen store problemer i det siste. I starten var det vanskelig å finne drivere, men dette har bedret seg betraktelig.

Det største problemet jeg har hatt i det siste er med AV programmer. Min gamle lisens på NOD32 gikk ut, og for å spare penger tenkte jeg å legge inn Norman som jeg får gratis av postbanken. MEN, etter en kveld med jobbing for å prøve å få Norman til å funke og en mail til norman fikk jeg beskjed om at de ikke støtter XP64...... Hva med å skrive sånt i alle fall lit tydelig på hjemmesider, eller gi en feilmelding under instalasjon.......

Spill og slikt har jeg ikke hatt noen problemer med. Kun drivere (Før) og antivirus som har skapt trøbbel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...