Sander92 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Hey, jeg fikk i forrige uke min Laptop Fujitsu-Siemens amilo xi 1546 tilbake fra verksted etter og ha hatt problemer med og slå den på, de bytta visst Mainboard og VGA. Det nye problemet er litt anderledes, av og til går den på, og av og til ikke, egentlig går den så godt som aldri på. Når jeg trykker på på-knappen, står den på i noen sec, skjerm kommer ikke på, står bare helt stille, så kommer det en høy pipelyd fra datamaskinen, ikke fra høytalerene. etter denne lyden står maskinen akkurat som vanlig, bare ikke noe skjerm bilde, fikk ikke opp noe når BIOS loader, bare helt svart. Irriterende! HJELP! Endret 2. oktober 2007 av Sander92 Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det er vel bare en ting du kan gjøre..sende den inn igjen ! Lenke til kommentar
Sander92 Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Det er vel bare en ting du kan gjøre..sende den inn igjen ! 9621055[/snapback] Vet, men skal på bylan i bergen om 2 dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå