Gå til innhold

Windows 2k og XP PRO

Anbefalte innlegg

Nå har jeg Windows 2k Pro på dataen. C:

Kan jeg legge inn XP PRO på D: og boote derfra hvis jeg vil?

Hva syns dere er best av disse to?

Har prøvd begge selv, liker 2k best.

Må jeg bruke noe program for å velge hvem Partisjon å boote fra?

I så fall hvilket da? Forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvorfor spør du _oss_ om hvem av dem vi liker best når du alleredet har funnet ut at du liker 2k best?

du kan innstallere winxp på D:, men boot-filene vil fremdeles ligge på C:, så om du senere fjerner C: vil du ikke ha murlighet til å boote opp XP..

tror du kan fiklse dette problemet med å bruke boot-magic (er det slik det skrives, folkens?), men siden jeg aldri har giddet å benytte meg av dette programmet kan jeg ikke garantere noe..

Mvh, Jan Erik

Lenke til kommentar
hvorfor spør du _oss_ om hvem av dem vi liker best når du alleredet har funnet ut at du liker 2k best?

Mvh, Jan Erik

Hvorfor jeg spør, fordi jeg er ute etter andre sin mening, har kun brukt win 2k i to uker. Og jeg syns ikke dette er lang nok tid for å dømme et Os.

Ja jeg liker 2k, men syns det er ca. like bra som win XP PRO.

Har også kanskje tenkt å slette c: å legge inn XP :-?

Men er ikke sikker. :shrug:

Lenke til kommentar

Å velge mellom win2k og XP er noe bare du kan gjøre. De er bygd på samme kjerne, er like stabile. De har begge fordeler og ulemper, og det er umulig å bastant si at en er bedre en den andre. Personlig liker jeg best win2k av forskjellige grunner, mens du kan ha et helt annet grunnlag for å bedømme et OS. Eneste måte å finne ut hva som er det beste OS for deg, er å prøve hvert i en ca 2 månder og så velge.

Lenke til kommentar
Å velge mellom win2k og XP er noe bare du kan gjøre. De er bygd på samme kjerne, er like stabile. De har begge fordeler og ulemper, og det er umulig å bastant si at en er bedre en den andre. Personlig liker jeg best win2k av forskjellige grunner, mens du kan ha et helt annet grunnlag for å bedømme et OS. Eneste måte å finne ut hva som er det beste OS for deg, er å prøve hvert i en ca 2 månder og så velge.

Ok, skal kjøre 2k en stund til :rofl:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...