solhola Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Er det ikke litt rart at fifa 08 på xbox 360 er det mye bedre enn på ps2. Jeg så fifa 08 på xbox hos en venn og forventet at det skulle være nesten det samme, men på xbox kan du jo stå og trikse og masse nye finter og sånt, mens på ps2 går det ikke an ogstå og trikse og det er ingen nye finter! Jeg er skuffet over det. er det noen som har det sån? PS:er det noen som har noe oversikt over forskjell. jeg syntes i alle fall at det er på ps2 i forhold til xbox 360 Endret 2. oktober 2007 av solhola Lenke til kommentar
rettesnoren Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Glemmer du at 360 er mange ganger kraftigere enn PS2? Og EA satser heller ingenting på PS2 versjoner lenger, de legger alt i 360 og PS3 versjonene av sportsspillene sine. PS2 versjonene blir mer oppgulp fra fjoråret på nytt. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg beklager, men er ikke dette et mer eller mindre retorisk spørsmål? Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg beklager, men er ikke dette et mer eller mindre retorisk spørsmål? 9621558[/snapback] He he, satt og tenkte på det samme Vi er helt enig, solhola! Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Selvfølgelig er det bedre på 360 enn PS2. Hva tror du da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå