Gå til innhold

Half Life 2: Episode 2 informasjonstråd

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg var inne på Steam tideligere i dag og kjøpte The Orange Box fra steam med kredittkortet mitt. Det ble bekreftet og jeg fikk godkjening til å begynne å laste ned. Jeg startet med Episode two selvfølgelig.

jeg håper du har spilt HL1/HL2 og Episode One før du begynner på Episode Two ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke vente til jeg får penger til å kjøpe Orange Box. Skal til Praha snart så kanskje jeg kjøper det der, men noe jeg lurer på med det er om det blir tjekisk språk (teksten i menyene osv.) på spillene, og om spillet fungerer på PC-en hjemme. Noen som vet?

Endret av Tho-mas
Lenke til kommentar

Språket kan du nok godt ha som norsk elv om du kjøper det i Praha. Det er det språket du bruker på steam som brukes i spillet også.

Selv har jeg spilt 1 time ca. i EP2, og må innrømme at det er diggbart. Nye blodeffekter er deilige å se på. bra med subtitles osv.

Lenke til kommentar
Helikopter selvfølgelig. Det slipper ikke ned bomber, men det skyter små skudd. Kan vel ikke ta det med gravitygunnen? Det er rett etter de bildene jeg la ut i sted.

Du skal nok hoppe utfor den containeren hvor du først møter det, så krype litt før du kommer til bombene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...