Gå til innhold

Half Life 2: Episode 2 informasjonstråd

Anbefalte innlegg

Jeg har dessverre ikke spillt Half-Life (eller har spillt det, men ikke runnet det)

Jeg har derimot lest en god del om det på Wikipedia etc. Og jeg lurer på en ting.

Har Borealis vært nevnt før, eller er dette noe nytt som først har blitt nevnt nå med Episode Two?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant noe på wiki om et visst skip *host*

During the development of the game, the Combine originally had a huge industrial facility which was referred to as the "Air Exchange," which gradually absorbed Earth's air and replaced it with chemicals and other substances which were harmful to humans, but most likely ideal for an environment that the Combine master race could inhabit. It was up to Gordon Freeman to travel to the Combine Air Exchange via a ship called The Borealis, which was captained by a man named Odell. Gordon's actions at the Air Exchange were to trigger the human insurrection against the Combine in City 17, but as the level was dropped, this was instead made to happen due to Gordon's actions at Nova Prospekt. The Air Exchange concept was dropped during development, and it's uncertain whether or not it exists in the official storyline of the game, but at the end of Episode 2, there is a direct reference to the Borealis, the ship that Gordon must head to to save Dr. Mossman.

Hmm

Lenke til kommentar
Lurer så forferdelig på en ting her:

De merkelige flyvende imba larvene, hva i alle dager er de for noe?

Combine advisors:

"The Combine Advisors are the face of the Combine Empire, suggesting that they are probably the original master race behind the alien empire." - Wikipedia

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
Borealis var forresten skipet man skulle starte på i HL2 før betaen ble stjålet. Derfor er det ganske morro at Eli og Kleiner sier det bare var en myte at skipet ekisterte, er en slags spøk mot at de fjerna det fra originale HL2 :)

Stilig!

Det er så mange referanser til HL2 der at jeg koste meg.

Spesielt sagbladene. Og når man skulle finne den ene cachen så var jo referansen helt tydelig. Alle liker sagblader, når den står halveis ned i gulvet vil jo alle prøve å ta den og vips du finner rommet :)

Lenke til kommentar
Borealis var forresten skipet man skulle starte på i HL2 før betaen ble stjålet. Derfor er det ganske morro at Eli og Kleiner sier det bare var en myte at skipet ekisterte, er en slags spøk mot at de fjerna det fra originale HL2 :)

Det har jeg "spilt" faktisk. Masse grafikk feil osv, men var jo på en båt ^^

Takker for svar der oppe ;)

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar
Det har jeg "spilt" faktisk. Masse grafikk feil osv, men var jo på en båt ^^

Takker for svar der oppe ;)

Var jo ikke noe spesielt til grafiske feil i betaen, men heller uferdige maps med dev textures :)

Husker jeg satt i mange timer i strekk og lagde maps til HL2 betaen da den florerte på nettet, det var tider det! =)

Lenke til kommentar

Heisann

Jeg var inne på Steam tideligere i dag og kjøpte The Orange Box fra steam med kredittkortet mitt. Det ble bekreftet og jeg fikk godkjening til å begynne å laste ned. Jeg startet med Episode two selvfølgelig.

Men så har jeg fått en mail fra Steam:

""Your purchase of The Orange Box has been refunded. The credit should

appear in your account within a couple of business days.

Credit card type: Visa

Card number: XXXXXXXXXXXXXXXX

Confirmation Number: XXXXXXXXXXXXXX

Date Confirmed: Mon Oct 15 10:25:02 2007

For help or product support, please visit http://support.steampowered.com/

Best Wishes,

The Steam Support Team """

hva mener de med dette? betyr det at betalingen ikke ble godkjent eller no? Jeg får forsatt lastet ned episode two!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...