Gå til innhold

Half Life 2: Episode 2 informasjonstråd

Anbefalte innlegg

Blokker siktene, skal funke det. det jeg gjorde :D

men super spoiler, hvis du ikke har klart EPISODE 2, IKKE LES. Å DA MENER JEG " ALL THE WAY "

Lol, jeg kan si at jeg flirer meg nesten ihjel hver gang de flyvende larvene kommer :D

Og ELI suger å slosse mot dem! HINT HINT :D

fysj, til og med D.O.G. Tar dem, hvor mye suger han ikke da? jaja

Sorry, måtte bare si noe om slutten, hvis ikke hadde jeg daua :D

Endret av TronDoZY
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei, folkens

Har nå¨gjort meg ferdig med Portal og venter spent på Ep. Two. Har startet spillet og alt det der, men alt av dialog har forsvunnet? Har lagt merke til at flere har fått dette problemet, men har ikke funnet noen løsning. Hadde det samme problemet i Portal men følte at dette kunne ofres.

Jeg vil virkelig, virkelig spille Ep. Two nå :/

Lenke til kommentar
Okei, folkens

Har nå¨gjort meg ferdig med Portal og venter spent på Ep. Two. Har startet spillet og alt det der, men alt av dialog har forsvunnet? Har lagt merke til at flere har fått dette problemet, men har ikke funnet noen løsning. Hadde det samme problemet i Portal men følte at dette kunne ofres.

Jeg vil virkelig, virkelig spille Ep. Two nå :/

Dialogen i Portal er jo det som gir spillet prikken over i-en! Dialogen fra robotstemmen som leder deg gjennom levlene er jo sinnsykt morsom etter hvert! :D

Lenke til kommentar

Nettopp tatt et par timer i Episode 2 nå. Herregud hvor jeg elsker det så langt. Mange råe scener og veldig bra fortelling så langt. Mye bedre enn Episode 1.

Valve har nok en gang minnet meg på hvor mye jeg elsker serien!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

Skal vedde pa at det er mange som trodde portal sluttet rett etter Niva 19. Du har faktiskt bare litt over halveis i spillet nar du er ferdig men niva 19.

SPOILER ALERT

For de som ikke la merke til det, Apature laberatories som er det firma som driver det stedet du er i portal det samma firmaet som var konkurenten til Black Mesa og som eier den baten vi sansylighvis kommer til i Episode 3. Jeg lurer pa om historien i Portal og Episode 3 kommer til a knyttes sammen. Jeg troe heller ikke Valve lagde portal teknologien for a bare bruke den i portal. Jeg tror vi kommer til a se en del av portal teknologien i Episode 3.

Lenke til kommentar

Skal forklare det tror er rett, i en spoiler

du har da Eli som G-Man har dukket opp for mange ganger, Eli sier at G-Man har oppsøkt han også når han arbeidet i "Black Mesa" og at du må passe deg for ham.

Nå har G-Man begynnt ikke bare å bruke deg, men også Alyx, derfor blir Eli forbanna siden han har hatt problemer siden han hørte på G-Man

Jeg må også bare si, trodde først at portal var et "tenke spill" fra lvl 1/19.

Det viste seg å være sååå mye mer, lol, elsket den roboten!

" I decided to have a party for you, I invited all your friends, even your cube mate (or whatever) but he couldn't come because you murdered him, and neither could your friends, cause you don't have any, because you are very unlikable, it says so right here in your personell file xD"

Edit: Leif har ingen venner

Endret av TronDoZY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...