Gå til innhold

Half Life 2: Episode 2 informasjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan i pokker installerer jeg spillene fra DVD? Kjøpte Orange Box nettopp i butikken, men det er bare en kjørbar fil der, og det er steam setup. Så installerer steam, jeg logger på konto, skriver inn aktiveringskey for OB, så begynner faenskapen å LASTE NED spillene fra 0%.

Da sitter jeg altså med 2 DVD'r stappfulle av 1.5GB filer som ikke gjør en pokka drit. Hjelp`?

Har bare 56k speed for tiden så jeg har ikke tenkt å vente 4000 timer for å få spilt spillene jeg kjøpte.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Hvordan i pokker installerer jeg spillene fra DVD? Kjøpte Orange Box nettopp i butikken, men det er bare en kjørbar fil der, og det er steam setup. Så installerer steam, jeg logger på konto, skriver inn aktiveringskey for OB, så begynner faenskapen å LASTE NED spillene fra 0%.

Da sitter jeg altså med 2 DVD'r stappfulle av 1.5GB filer som ikke gjør en pokka drit. Hjelp`?

Har bare 56k speed for tiden så jeg har ikke tenkt å vente 4000 timer for å få spilt spillene jeg kjøpte.

Det er vel bare noen "sikkerhets filer", tror ikke det er hele spillet du laster ned.

Lenke til kommentar
På Steam brukeren din står alt sånt =) Høyreklikk på Steam, og velg Community. Der skal det stå på høyre side av Steam :)

Sliter med det samme. Vil gjerne vite hvor lang tid jeg brukte på ep. 2.

Fant sia, men der sto bare Deathmatch og Episode 1, ikke Episode 2 :(

Må jeg være medlem i en group eller noe slikt?

Lenke til kommentar

Hadde so gull hår i **** ... har runda det men liker sluttscenen så masse so ej tek den om og om igjen! Dei skulle til å ødelegge raketten dei striderane so bomma eg med 3 stykk magnusbomber på dei så traff eg med dei to andre... Såg at bilde blei sugd inn og då BAM!! so tok ej den siste strideren!!

Då hadde ej 2 HP igjen... Kosa mej med å bruke opp all amunisjon og så avfyrte ej raketten og så skaut ej en stol med gravity gun og so fikk ej den på haude so daua ej... :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Half Life 2

Gordon blir vekt opp igjen rundt 10 år etter hendelsen i New Mexico (Black Mesa).

Er det ikke nærmere 20 år (ca. 17)? Dersom det var 10 år hadde Alyx vært sånn omtrent midt i tenårene under HL2, mens 17-20 plasserer henne fra tidlig til i midten av tjueårene, hvor hun ser ut til å være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...