Irrelevant Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hvor er QVL-en (liste over kompatibelt minne) til Asus P5N32-E SLI? Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Skal finnes på asus sine sider. Gjør det ikke? Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Nei, selv om det står utpå eska. Og drivernedlasting går med 10 kB/s som stopper midt i. Faen til uprofesjonell drittprodusent. Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hmm.. husker jeg leta drit lenge sist gang jeg skulle se etter QVL støtte på sidene deres. Jeg fant det til slutt husker jeg, mne det var ikke lett Og ja! å laste ned drivere er tortur fra asus sine sider. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 De fleste drivere kan du vel finne andre plasser enn på Asus' sider. I hvert fall nVidia LAN og chipset finner du drivere til på nvidia.com. Prøv også å laste fra forskjellige land/servere (men det hjelper sikkert fint lite). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå