simenss Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Under ser du et bilde av en knapp i Firefox: Når man klikker på linken Help Topics kommer det en stiplet linje rundt knappen. Dette skjer ikke i f.eks. Internet Explorer 7. Er det noen måte å unngå dette? Lenke til kommentar
Met_Fredrik Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Under ser du et bilde av en knapp i Firefox: Når man klikker på linken Help Topics kommer det en stiplet linje rundt knappen. Dette skjer ikke i f.eks. Internet Explorer 7. Er det noen måte å unngå dette? 9620459[/snapback] Dette gjøres med css og ikke javascript(det er selvfølgelig mulig å gjøre dette med javascript og, men bare css er utrolig mye bedre). img { border-style: none; } Lenke til kommentar
yinyou Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Dette gjøres med css og ikke javascript(det er selvfølgelig mulig å gjøre dette med javascript og, men bare css er utrolig mye bedre). img { border-style: none; } Hvordan gjør man det hvis man har en annen kant rundt bilde som man vil ha da? Endret 4. oktober 2007 av yinyou Lenke til kommentar
eiden84 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 ...da begynner man å lære seg CSS: http://www.w3schools.com/css/default.asp Lenke til kommentar
yinyou Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hehe, kan css men hvis jeg bruker border-style:none blir det jo ingen kant i hele tatt... Lenke til kommentar
simenss Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Dette gjøres med css og ikke javascript(det er selvfølgelig mulig å gjøre dette med javascript og, men bare css er utrolig mye bedre). img { border-style: none; } 9631235[/snapback] Prøvde dette, men fungerte ikke. Er ikke sikker på om du forstod hvilken stiplet kant jeg refererte til? Om jeg har en meny (bestående av bilder) som ser slik ut: ...får jeg en stiplet kant lik den på bildet under når jeg klikker på en av linkene: Lenke til kommentar
simenss Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Fant en løsning på denne siden. -moz-outline-style: none; ser ut til å løse problemet. Lenke til kommentar
yinyou Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Løste problemet mitt og, takk ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå