odderling Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Har et lite problem med skjermen min her nå, for når jeg skal starte opp et spill for første gang så kommer det opp: Not optimum mode recomended mode: 1280 x 1024 60 hz. Og så et spørsmålstegn i en gul firkant. Tastene på skjermen fungerer heller ikke (Bare på/av knappen) noen som har en god ide for å fikse dette? Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 spillet du prøver å spille prøver å kjøre på mer enn 60hz eller har høyere oppløsning enn skjermen din takler. Endre instillingene til spillet slik at det benytter 60hz eller mindre. Lenke til kommentar
odderling Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 tingen er at jeg ikke kan åpne spillet en gang for det kommer opp den beskjeden med helt sort bakgrunn og beskjeden flytter på seg rundt på skjermen så jeg kan ikke over hode gå inn i spillet og endre Hz... Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 hvilket spill er det? enkelte spill har et "kontrollpanel" hvor en kan endre slikt, ofte lokalisert på start-menyen hvor en også finner "den vanlige" snarveien til å starte spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå