Gå til innhold

Skal kjøpe boksesekk. begrenset med plass

Anbefalte innlegg

Jeg har store planer om å kjøpe meg boksesekk, men jeg har begrenset med plass, og har ikke verdens beste tak i skru den i.

Så det jeg lurer på, finnes det noen lure løsninger for oss som har lyst til å slå litt, men ikke har allverden med plass? Bør ikke koste så alt for mye heller..

Jeg er 1.84 høy, og veier 88Kg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde være forsiktig med å kjøpe for tunge sekker hvis du ikke har så altfor stabilt tak!

Jeg har selv et helt vanlig tak, kjøpte meg een 30 kg sekk, jeg skrudde den gjennom takbordet og inn i en bjelke. Etter et par uker løsnet takbordet og jeg ble nødt til å ta ned hele sekken. :dontgetit:

-MK-

Lenke til kommentar

Ja.. tenker meg til det ja..

Jeg tenke på å skaffe meg en sekk ikke veier så mye, men ikke slik at den blir så myk at det blir som å slå på skumgummi.

Jeg tenkte også på slike "baller" med strikk, eller hva det nå er, som henger i luften, men jeg ser for meg at de flyger veggimellom.

Så hvis noen har noen gode forslag, gjerne med lenker til eventuelle netthandler, om hva jeg bør/kan bruke.

Det må jo ikke være en sekk, men vil ha noe å slå på.

Huset rister jo sånn når jeg slår i veggene :p

Lenke til kommentar

Everlast har stående boksesekker og stativer du kan henge opp vanlige sekker i, sistnevnte er nok hakket vassere men også en god del dyrere.

everlast-worldwide_1854_4376505.jpg

Vet ikke hvor du skulle bestilt noe slikt, det vil jo sikkert koste halvannen formue i frakt, men Sportsvarehuset i Bergen har i hvert fall en slik som på bildet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...