Mister_joney Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Et nytt skate bildet som jag fant i arkivet. Syntes dere soft focus effekten funker? Skateren heter Kim og trickset heter kickflip! Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det var tøft. Fokuserer du på forhånd? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Bra fint. Lite konstruktivt her.. Hehe... Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Hadde håpet på litt mer konstruktivt og litt fler svar her:P Setter fokus på evig, som er mer en 0,5 meter i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har sett på noen av skatebildene dine, og jeg syns absolutt du er på vei til noe. Er litt den samme looken som Thrasher hadde på forsiden av bladene sine den gang jeg kjøpte de. (Er noen år siden sist jeg kjøpte, så hvordan det ser ut i dag aner jeg virkelig ikke...) Det jeg syns du har vært uheldig med på flere av bildene dine, ihvertfall de to siste, er at elementer i bakgrunnen ser ut til å vokse ut av kroppen på skateren. Som f.eks. stolpen i bakgrunnen her, som vokser ut av ryggen på skateren. Veldig viktig å finne en bra bakgrunn før man setter i gang fotograferingen, og at du vet i hvilken posisjon skateren skal være når du skyter. Evt bruk seriemodus. Lykke til videre, du er absolutt på rett spor. Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Takk for godt og konstruktivt svar:D Skal tenke på deft, men liker litt det "underground" looket... Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) -sletta- Men fett bilde Endret 2. oktober 2007 av frohmage Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Avatar bildet ditt tror jeg faktisk er et av dine beste... Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Avatar bildet ditt tror jeg faktisk er et av dine beste... 9623652[/snapback] Takk for set, liker det godt selv og:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå